کد مطلب: 

220653

پژمان بازغی: محمدرضا گلزار سوپراستار نیست

پژمان بازغی به نقطه ضعف دو برنامه "برنده باش" و "پنج ستاره" اشاره کرد.
پژمان بازغی: محمدرضا گلزار سوپراستار نیست

به گزارش ایلنا، روز گذشته پژمان بازغى با حضور در برنامه من و شما میهمان آرش ظلی‌پور بود. بازغی که به‌عنوان مجری در برنامه "کودک‌شو" حضور داشت، درباره این مسابقه گفت: پیشنهاد "کودک شو" را به این خاطر قبول کردم که مشابه این مسابقه را در تلویزیون نداشتیم و برای من تجربه خاصی محسوب میشد. البته باید بگویم که قبل از هر اجرا مطالعه دارم و روی خودم کار می‌کنم.

وی درباره دستمزد خود در "کودک‌شو" بیان کرد: رقم عجیبی دریافت نمی‌کنم و البته مایل نیستم بگویم چقدر می‌گیرم. چون که بعضی‌ها به سرعت با ضرب و تقسیم درآمد من در ماه و سال، می‌خواهند به صفحه من حمله و توهین کنند. دستمزد من از مجریان شاخص تلویزیون بالاتر نیست و اساسا سازمان یک ساز و کاری دارد که هرکسی نمی‌تواند یک رقم برای خودش بگوید و پول عجیب بگیرد.

بازغی با بیان اینکه "در زمان حضور در "کودک شو" پیشنهاد مختلف اجرا داشتم" بیان کرد: پیشنهادهای زیادی داشتم و حتی اجرای برنامه ورزشی و سینمایی هم به من شد اما قبول نکردم.

او همچنین ادامه داد: من تخصصم بازیگری ست و می‌خواهم کامل روی این مقوله تمرکز کنم فعلا به تهیه‌کنندگی و کارهای دیگر فکر نمی‌کنم. بعضی‌ها می‌گویند چرا آواز نمی‌خوانی. باید بگویم که من بازیگرم و در حال حاضر کار دیگری انجام نمی‌دهم. به واسطه فیلم آخر و تجربه همکاری با بازیگران سینمای ترکیه خیلی جدی‌تر به کارم ادامه می‌دهم و بعد از این همکاری مسیر زندگی‌ام تغییر کرد.

بازغی با اعلام اینکه هنوز روی موضع قبلی خود مبنی بر اینکه "محمدرضا گلزار سوپراستار نیست" در پاسخ به سوال آرش ظلی‌پور مبنی بر اینکه پس سوپراستار کیست، گفت: ببینید این یک مقوله تخصصی و مفصل است و یک تعریف مشخص دارد که ما هنوز به آن نرسیدیم. مثلا می‌توانیم بگوییم که علی دایی در ورزشمان به آن رسیده اما در سینما نمیتوان گفت گلزار سوپراستار است.

او همچنین نظرش را درباره اجرای گلزار و حمید گودرزی اعلام کرد و اظهار داشت: من هردو مسابقه را دیدم و هم محمدرضا گلزار و هم حمید گودرزی اجرای خوبی دارند اما نویسنده هردو مسابقه خوب نیست و باید سوالات و موضوعات بهتری مطرح شود و از نظر من نقطه ضعف این برنامه‌ها نویسنده آنها است.

در بخش دیگری از این برنامه شهاب عباسی برای پاسخ به بیوک میرزایی حاضر شد و درباره اتهامات تند این بازیگر در قسمت گذشته "من و شما" شفاف سازی کرد.

عباسی با رد این موضوع که "بیوک میرزایی با گردن کلفتی بخشی از پولش را گرفته" توضیح داد: من از کسی نمیترسم و هیچ‌کسی هم با گردن کلفتی پول نگرفته و همه با احترام دریافتی داشتند. آقاى میرزایى ماشین خریده بودند و براى پرداخت چک‌هاى ماشین مرا تحت فشار گذاشتند و من هم براى ایشان و کمک به مشکلشان و درحالى که خیلى‌ها دریافتى نداشتند پولشان را ماه به ماه می‌دادم.

او درباره حرف‌های میرزایی مبنی بر عدم پرداخت دستمزد بازیگران و خرید ملک و ماشین توضیح داد: من اندازه جیبم براى املت بود اما چلوکباب برگ دادم. نه تنها چیزى براى خودم نخریدم که هرچه داشتم هم فروختم تا خوش حساب باشم. اگر کسی یک خانه به نام من پیدا کرد، آن خانه را به نام او می‌کنم. این پروژه بسیار پرخرج بود و فقط روزى ۳ میلیون خرج گروه جلوه‌های ویژه شده است.

وی در پایان با اشاره به اتفاقات پایانی "دلدادگان" گفت: شکل دیگری ازین موضوع برای افسانه هزارپایان افتاد و نسرین مقانلو هم برای مسائل مالی، پروژه را نیمه تمام رها کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2018-11-03 13:44

افزودن دیدگاه جدید