کد مطلب: 

220535

آلیس، نادین و فرح؛ کارداشیان‌های خاورمیانه

سه خواهر مدل لبنانی به کارداشیان‌های خاورمیانه معروف شده‌اند.
آلیس، نادین و فرح؛ کارداشیان‌های خاورمیانه

به گزارش ایران آرت، سه خواهر لبنانی با نام‌های آلیس، نادین و فرح در ماه‌های اخیر به دلیل فعالیت‌هایشان در زمینه مدلینگ و برندینگ و همینطور به دلیل به نمایش گذاشتن سبک زندگی و شیوه پوشش‌شان در برنامه‌ای تحت عنوان "خواهرها" (sisters) به شهرت رسیده‌اند. این سه خواهر در حال حاضر به کارداشیان‌های خاورمیانه معروف هستند.

خواهران عبدالعزیز هر سه متولد شهر بیروت هستند. آلیس خواهر بزرگتر است که سال 1989 به دنیا آمده و نادین و فرح نیز به ترتیب متولد سال 1991 و 1993 هستند. آنها یک خواهر بزرگتر با نام دایانا دارند که در نیجریه زندگی می‌کند و همراه آنها نیست.

آلیس عبدالعزیز

آلیس عبدالعزیز فعالیتش به‌عنوان مدل را از اینستاگرام آغاز کرد و سال گذشته برند شخصی خود با نام wondertan را افتتاح کرد.

برند آلیس در زمینه تولید سرم مو، ضد آفتاب و روغن برنز فعالیت می‌کند و طی یک سال اخیر با چهره‌های مشهوری وارد همکاری شده است.

نادین عبدالعزیز

نادین عبدالعزیز از خواهران دیگرش معروف‌تر است. او سال 2015 ملکه زیبایی لبنان شد و همان سال به‌عنوان معروف‌ترین سلبریتی لبنان انتخاب شد.

نادین سال 2016 لقب شاهزاده دیجیتال را از مجله ووگ ایتالیا دریافت کرد. این مدل در هفته مد نیویورک امسال نیز حضور داشت و لباس‌های الی میدی را تبلیغ کرد.

فرح عبدالعزیز

فرح خواهر کوچکتر است که به تازگی در برنامه "خواهرها" به شهرت رسیده است. فرح نام مستعار فافی را برای خودش انتخاب کرده است و در حال حاضر 552 هزار فالور در اینستاگرام دارد.

او علاقه زیادی به آشپزی، مد و آرایش دارد و یکی از بزرگترین هدف‌های خودش را راه‌اندازی خط آرایشی مخصوص به خودش عنوان کرده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2018-11-01 21:09

افزودن دیدگاه جدید