کد مطلب: 

220532

شفر: زندگی به پایان نرسیده است

سرمربی استقلال می‌گوید: وقتی همه می‌گویند ما باید برنده همه بازی‌ها باشیم، فشار زیادی را تحمل می‌کنیم.
شفر: زندگی به پایان نرسیده است

به گزارش خبرورزشی، وینفرد شفر بعد از حذف استقلال در چارچوب رقابت‌های جام حذفی گفت: به سایپا برای صعود به مرحله بعدی تبریک می‌گویم. ما در نیمه اول خوب بازی کردیم اما زمانی‌که حریف ۱۰ نفره شد، تیم ما عصبی بود و خوب بازی نکردیم. در ضربات آخر صد در صد نبودیم و دو گل دریافت کردیم و باید بهتر در کارهای دفاعی و به ویژه در تقابل یک برابر یک عمل می‌کردیم. روی گل دوم نیز یارگیری درست انجام نشد اما حالا باید روی لیگ تمرکز کنیم. بازیکنان در رختکن ناراحت بودند و ما همه باید ناراحت باشیم. زندگی به پایان نرسیده و تمرکز ما روی لیگ است و در تعطیلات به دنبال تغییرات خواهیم بود تا ببینیم چه کاری می‌توانیم انجام دهیم تا بهتر شویم.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که چرا بازیکنان این تیم مرتکب خطا می‌شدند، بیان کرد: توپ‌های بلند تیم سایپا که به رمضانی می‌رسید، با ضربه سر آنها همراه می‌شد و توپ دوم بین خط دفاع و هافبک می‌رفت که به خط میانی آنها می رسید. ما نباید خطا انجام می دادیم. بعد از ۱۰ نفره شدن خیلی تحت فشار قرار گرفتیم و بازیکنان مرتکب خطا می‌شدند. زمانی که توپ داشتیم، سریع نبودیم. گفته بودیم توپ را با سرعت به خط حمله برسانید اما اینکار را نکردیم و سایپا سریع جایگیری کرد. باید توپ را به کناره‌ها می بردیم و به قائدی و زکی پور می‌رساندیم. بازیکنان باید تفکر حرفه‌ای داشته باشند و با خونسردی و آرامش بازی کنند. ما موقعیت‌های زیادی داشتیم اما آن‌ها را از دست دادیم و در برگشت، خطا می‌کردیم. هر چه از دقایق بازی می‌گذشت، ما عصبانی‌تر می‌شدیم و این برای سایپا خوب بود. ما باید بازی را وقتی بسته بود، عوض می‌کردیم اما این کار طولانی می‌شد. بازیکنان باید باهوش تر و با آرامش بیشتر در این دقایق بازی کنند و بتوانند پاس خوب بدهند. فشار برای برد ما را عصبی کرد و این صحبت درست است که خطاهای زیاد بچه گانه به تیم حریف دادیم و باید برای بازی های بعدی بهتر و بهتر شویم.

وی در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به نگرانی هواداران استقلال نسبت به آینده چیست، گفت: نمی‌توانم چیزی را که بارها گفتم را دوباره بگویم. خیلی از بازیکنان تیم من بازیکنان جدید هستند. وقتی همه می‌گویند ما باید برنده همه بازی‌ها باشیم، فشار زیادی را تحمل می‌کنیم. قبلا گفتم و باز هم می‌گویم ما تیم جدید و بازیکنان جدید داریم و کار می‌کنیم تا تیم جدید بسازیم. بازیکنان جدید مثل تبریزی، باقری و گرو بازیکنان جدید هستند. تیام وقتی به ما اضافه شد، به تیم آماده اضافه شد و به همین دلیل موفق بود. وقتی امروز برابر تیم ۱۰ نفره هستید، همه انتظار برد دارند و کار سخت می‌شود. بایرن مونیخ با شانس و با نتیجه دو بر یک تیم لیگ چهارمی را برد. سایپا وقتی ۱۰ نفره شد، فشار روی ما مضاعف شد زیرا ما باید برنده می‌شدیم. هر چه از دقایق بازی گذشت، ما عصبانی‌تر می‌شدیم. این طبیعی است که ما باید برنده باشیم اما باید تمرین کنیم تا بازیکنان به هماهنگی بیشتری برسند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2018-11-01 20:45

افزودن دیدگاه جدید