کد مطلب: 

219985

ربیع‌خواه برای این اتفاق در پوست خودش نمی‌گنجد

محسن ربیع خواه بالاخره توانست شرایط بازی رسمی برای پرسپولیس را پیدا کند.
ربیع‌خواه برای این اتفاق در پوست خودش نمی‌گنجد

به گزارش خبرآنلاین، او در دیدار مقابل نود ارومیه به اندازه 4 یا 5 دقیقه توان بازی برای تیمش را پیدا کرد و شاید در آن دقایق حتی توپ هم به پایش برخورد نکرد اما اتفاقاتی رخ داد که بابتش، خیلی خوشحال است. محسن در این مورد گفت: «وقتی برانکو اواسط نیمه دوم من را هم به همراه سایر بازیکنان از روی نیمکت بلند کرد تا پشت دروازه برویم و بدن مان را گرم کنیم، دوباره امید زیادی به زندگیم وارد شد. من ماه ها مصدوم بودم و منتظر این فرصت می گشتم تا باز هم برگردم و در ورزشگاه آزادی، پیراهن تیم محبوبم را بپوشم.»

ربیع خواه ادامه داد: «هنگامی که به عنوان تعویض سوم، شماره من روی تابلوی داوران بالا رفت، در پوست خودم نمی گنجیدم. با اینکه بارها برای پرسپولیس به میدان رفته بودم اما بازی با نود ارومیه با همه آنها فرق داشت. انگار در وضعیت بهتری قرار داشتم. با تمام توانم به میدان رفتم و تلاش کردم در همان دقایق اندکی، با دوندگی زیادی در زمین بازی ظاهر شوم.»

این بازیکن در نهایت گفت: «برای دوست خوبم حسین ماهینی ناراحتم. امیدوارم بتواند خیلی زود این روزها را پشت سر بگذارد. در جمع بازیکنان تیم، فقط من می دانم که چه ساعت های تلخی را طی می کند. همچنین دعا می کنم کمال کامیابی نیا که در بازی مصدوم شد نیز، مشکلی برای همراهی ما نداشته باشد.»

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2018-10-20 13:46

افزودن دیدگاه جدید