کد مطلب: 

219913

رامین وقتی مست می شد زنش را با بهزاد تنها می گذاشت!

المیرا در حالی که شوهر داشت با پرسه زنی در مهمانی های شبانه به دام فساد افتاد.
رامین وقتی مست می شد زنش را با بهزاد تنها می گذاشت!

به گزارش رکنا، رامین، جوان 23 ساله با حضور در دادگاه خانواده گفت: اولین بار المیرا را در پارتی شبانه یکی از دوستانم دیدم و مجذوب نگاه های عاشقانه اش شدم. او دختر 19 ساله ای بود که برای تحصیل در دانشگاه از شهرستان آمده بود.

این مرد ادامه داد: آن شب وقتی دیدم المیرا از دوستانش فاصله گرفته، به او نزدیک شدم و این گونه روابط دوستانه من و او آغاز شد. خانواده ام که از دوستی های قبل از ازدواج هراس داشتند و می ترسیدند موجب آبروریزی برای آن ها شوم وقتی از ماجرای آشنایی من و المیرا مطلع شدند اصرار کردند که با یکدیگر ازدواج کنیم.

وی بیان کرد: بعد از ازدواجمان نیز به این کارها ادامه دادیم. با آن که دخترم به دنیا آمده بود اما باز هم به همراه دوستانمان تا سپیده دم به تفریح، قلیان کشی، کارت بازی و پارتی و... می پرداختیم. در یکی از همین مهمانی ها بود که متوجه شدم المیرا زمانی که من مست شدم با یکی از دوستانم به نام بهزاد به اتاق خواب رفت و با او...

رامین اضافه کرد: بخاطر اینکه حق طلاق و حضانت فرزندم با او بود دهان باز نکردم اما زمانی که فهمیدم ارتباط های کثیف او با بهزاد به خانه ام نیز کشیده شده است دیگر نتوانستم تحمل کنم و با او درگیر شدم.

مرد جوان خاطرنشان کرد: پس از آن هم سوار خودرویی شد که من برایش خریده بودم. چند روز بعد از دادگاه با من تماس گرفتند و خبر دادند که المیرا از من جدا شده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2018-10-19 21:40

افزودن دیدگاه جدید