کد مطلب: 

219543

یک میلیارد یورو، ضرر احتمالی رونالدو به دلیل رسوایی جنسی

پلیس لاس وگاس تحقیقاتی درباره ادعاهای زنی به نام کاترین مایورگا در زمینه مورد تجاوز قرار گرفتن از سوی کریستیانو رونالدو، مهاجم پرتغالی یونتوس آغاز کرد. در صورتی که گناه رونالدو در این زمینه به اثبات برسد، احتمالا او یک میلیارد یورو از ثروتش را از دست خواهد داد.
یک میلیارد یورو، ضرر احتمالی رونالدو به دلیل رسوایی جنسی

کاترین مایورگا ادعا کرده که در هتلی در لاس و گاس از سوی رونالدو مورد تجاوز قرار گفته و رونالدو به درخواست‌ها و التماس او برای رهایی توجهی نکرده است.

روزنامه بریتانیایی سان روز پنج‌شنبه 5 اکتبر 2018 فاش کرد که ستاره پرتغالی یونتوس احتمالا به دلیل از دست دادن اسپانسرهای تبلیغاتی 1.13 میلیارد یورو ضرر خواهد کرد. این شرکت‌ها به دقت روند پرونده رونالدو و کاترین مایورگا را زیر نظر دارند.

شرکت «ای ای سپورتس» که بازی ویدئویی فیفا را تولید می‌کند اعلام کرد به دقت ادعاها درباره تجاوز رونالدو به کاترین مایورگا را زیر نظر دارد. رونالدو به شدت این ادعاها را رد کرد ولی تاثیر آنها روی کیفیت بازی او به وضوح دیده می‌شود.

رونالدو قراردادهای متعدد و طولانی‌مدتی با شرکت‌های مختلف از جمله شرکت نایک دارد و ستاره سابق رئال مادرید یکی از پردرآمدترین ورزشکاران در زمینه تبلیغات است. درآمدهای رونالدو از طریق تبلیغات در سال 2017 به 80 میلیون یورو رسید. شرکت نایک تا کنون درباره رسوایی جنسی رونالدو اظهار نظر نکرده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2018-10-13 14:42

افزودن دیدگاه جدید