کد مطلب: 

219457

کریه ترین قاتل زن را ببینید/ 8 زن در دام چهره وحشتناک او گرفتار شده بودند

وحشتناک ترین قیافه را دارد. جلادها هم اگر او را ببینند، می ترسند. این زن به قتل و شکنجه 8 زن بی نوا که به دنبال ازدواج موفق بودند، اعتراف کرده است. این 8 زن مخوف ترین شکنجه ها را دیدند. 3 تن مردند و 5 تن از ترس حتی جرات شکایت هم نداشتند.
کریه ترین قاتل زن را ببینید/ 8 زن در دام چهره وحشتناک او گرفتار شده بودند

به گزارش رکنا، پلیس آلمان زوجی را بازداشت کرد که 8 زن را با وعده‌ دوست‌یابی و زوج‌یابی به خانه خود کشانده و تا حد مرگ آنان را شکنجه می‌کردند.  مرگ دو زن در این خانه وحشت تأیید شده و احتمال کشته شدن زن سومی نیز وجود دارد.

به ‌گزارش پلیس، متهم آنجلیکا 49 ساله به همراه همسرش ویلفرد 46 ساله ساکن شهر کوچک هوکستر در ایالت نوردراین وست‌فالن هستند که با انتشار آگهی دوستیابی در روزنامه‌های محلی و سایت‌های زوج‌یابی زنان را پیدا کرده و به خانه خود می‌کشاندند.

پلیس آلمان هفته‌ها بود که در پی قتل زنی 41 ساله به نام سوزان تحقیقات ویژه ای را آغاز کرده بود. به گفته مقام‌های پلیس این زن که تحت شکنجه‌های وحشتناک جسمی قرار گرفته بود، بر اثر جراحت های متعدد در بیمارستان جان داد.

بررسی سرنخ‌های به جامانده در این قتل پلیس را به خانه‌ی این زوج آلمانی در شهر کوچک هوکستر رساند.

در بررسی‌های بیشتر پلیس در منزل مسکونی زوج آلمانی بقایای جسد زن دیگری را کشف کرد. آنیکا، 33 ساله، زن جوان دیگری است که در خانه این زوج حبس و آن‌قدر شکنجه شد که جان داده است.

رالف میر، سربازرس پرونده‌ی این قتل گفت: قربانیان بارها و بارها تحت شدیدترین و وحشیانه‌ترین شکنجه‌ها قرار گرفتند. بارها اعضای تن آن‌ها با سس داغ و آب جوش سوزانده شده، موهای سرشان کنده شده است، با اسپری فلفل و شوک الکتریکی آن ها شکنجه و در آخر با دستبند به بخاری داغ چسبانده شدند، این قربانیان به بدترین شکل کتک خوردند و به بردگی گرفته شدند.

پلیس اعلام کرد آنجلیکا - زن قاتل - با جزئیات دقیق به همه‌ی جرم‌ ها اعتراف کرده و مدعی شده است که او فقط از شوهر خود پیروی می‌کرد و تصمیم‌گیرنده نبوده است. وی از قتل زن سومی نیز یاد کرده که به گفته خودش نام و نشانی دقیق از او ندارند.

این زن در اعترافات خود همچنین به شکنجه 5 زن دیگر تا حد مرگ اشاره داشته است. وی در مورد سرنوشت آن 5 زن گفته است که پس از آزار وحشیانه و با ترساندن از مرگ و پخش فیلم های گرفته شده در وضعیت بد آنان را رها کرده اند.

پلیس آلمان می‌گوید بررسی آن‌ها نشان می‌دهد که شکنجه‌ها بیشتر از آن‌که با انگیزه‌های جنسی باشد، با انگیزه‌ نشان دادن قدرت و وادار کردن قربانی به اطاعت بوده است.

مقام های پلیس از کشف این خانه و بازداشت متهمان به‌عنوان یکی از وحشیانه‌ترین جرایمی که در سال‌های اخیر در آلمان رخ داده، نام بردند.

اکنون آنجلیکا واگنر به اتهام شکنجه و قتل به 13 سال زندان و همسرش به اتهام همدستی و قتل 2 زن به 11 سال زندان محکوم شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2018-10-12 18:03

افزودن دیدگاه جدید