کد مطلب: 

218843

زن شیاد یک میلیون و ۲۱۰ هزار یورو کلاه یک بانک اصفهانی را برداشت و فرار کرد

فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری فردی که با تاسیس یک شرکت تجاری به بهانه واردات و صادرات بالغ بر یک میلیون و ۲۱۰ هزار یورو تسهیلات ارزی دریافت کرده بود، خبر داد.
زن شیاد یک میلیون و ۲۱۰ هزار یورو کلاه یک بانک اصفهانی را برداشت و فرار کرد

به گزارش میزان، سردار مهدی معصوم بیگی اظهار داشت: در پی دریافت حکم جلب زنی به اتهام مشارکت در کلاهبرداری ارزی از یکی از بانک‌های استان موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد زنی با همدستی ۲ نفر از اعضای خانواده خود اقدام به تاسیس یک شرکت تجاری کرده و با وانمود کردن اختیارات واهی و غیر واقعی، تخصص در زمینه فعالیت‌های بازرگانی و داشتن قدرت و توان مالی جهت انجام پروژه‌های اقتصادی و واردات و صادرات از یکی از بانک‌های استان، تقاضای گشایش اعتبار LC و درخواست ثبت سفارش به مبلغ یک میلیون و ۲۱۰ هزار یورو کرده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: در ادامه متهم علی رغم تعهد به پرداخت وجه اسناد ارزی در هنگام وارد کردن کالا متواری می‌شود.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: این فرد به اتهام مشارکت در کلاهبرداری ارزی، جعل و استفاده از اوراق مجعول به ۴ سال حبس و رد مبلغ یک میلیون و ۲۱۰ هزار یورو و همچنین پرداخت جزای نقدی به همان میزان معادل ۴۸۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال محکوم می‌شود.

سردار معصوم بیگی با بیان اینکه دستگیری متهم با توجه به تغییر مکان‌های سکونتش به کندی پیش می‌رفت افزود: سرانجام با تلاش‌های شبانه روزی و به کارگیری اقدامات علمی و تخصصی مخفیگاه متهم در یکی از مناطق شرق استان تهران شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با تاکید بر برخورد قاطع و قانونی با مجرمان و مخلان نظام اقتصادی کشور گفت: افرادی که به قصد کسب سود و منافع شخصی باعث ضربه زدن به نظام اقتصادی کشور و برهم زدن امنیت مردم می‌شوند مطمئن باشند که فعالیت مجرمانه آنان از دید پلیس پنهان نمی‌ماند و در سریع‌ترین زمان ممکن دستگیر و تحویل قانون خواهند شد.

انتهای یپام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2018-10-04 16:38

افزودن دیدگاه جدید