کد مطلب: 

218529

بازخوانی ترانه‌های ماندگار پاپ توسط خواننده قدیمی

شر (شرلین سرکیسیان) خوانند و بازیگر مشهور آمریکایی آثاری از گروه معروف "آبا" را بازخوانی و در قالب آلبومی با نام "ملکه رقصنده" منتشر کرد. این خواننده 72 ساله همچنان با انرژی بالا به فعالیت‌های هنری‌اش ادامه می‌دهد. او در فیلم "ماما میا: دوباره شروع می‌کنیم" در نقش مادر مریل استریپ 69 ساله بازی می‌کند!
بازخوانی ترانه‌های ماندگار پاپ توسط خواننده قدیمی

به گزارش ایران آرت، شر برای قسمت جدید فیلم "ماما میا" ترانه‌هایی از گروه "آبا" را بازخوانی کرده است. "آبا" یکی از معروف‌ترین گروه‌های تاریخ موسیقی پاپ است که آثارش در دهه هفتاد میلادی با استقبال فراوان همراه شد. اعضای این گروه امسال پس از 35 سال دور هم جمع شدند و دو قطعه جدید ضبط کردند.

قطعاتی که شر از گروه "مامامیا" بازخوانی کرده، شامل 10 قطعه ماندگار همچون "ماما میا"، "واترلو" و "فرناندو" است. شر در ویدئوهای این آلبوم از تصاویر قدیمی گروه "آبا" استفاده کرده است.

این خواننده قدیمی تور کنسرت‌های آلبوم جدیدش را از ژانویه 2019 آغاز می‌کند و برای تبلیغ آلبومش به کشورهای مختلفی سفر خواهد کرد.  شر همچنین تهیه‌کننده موزیکالی بر اساس زندگی خودش است که قرار است در ماه دسامبر در برادوی نیویورک روی صحنه برود.

شر بیش از 100 میلیون نسخه آلبوم فروخته و یکی از پرفروش ترین خواننده‌های تاریخ به شمار می‌آید. این خواننده تاکنون موفق شده جایزه‌های معتبری همچون گلدن گلوب، اسکار و امی را برنده شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2018-09-26 21:29

افزودن دیدگاه جدید