کد مطلب: 

218105

اعدام در ملا عام قاتل شیطان صفت در مرودشت!

صبح امروز قاتلی که پیش از قتل، مقتول را مورد آزار و اذیت قرار داده بود به دار مجازات آویخته شد.
اعدام در ملا عام قاتل شیطان صفت در مرودشت!

به گزارش رکنا، صبح امروز قاتلی که پیش از قتل، مقتول را مورد آزار و اذیت قرار داده بود در شهرستان مرودشت به دار مجازات آویخته شد.

حکم قصاص این قاتل که در پرونده خود آدم ربایی و ایراد ضرب وجرح با چاقو را نیز دارد در شعبه سوم دادگاه کیفری یک استان فارس صادر و پس از تأیید در شعبه هفتم دیوان عالی کشور و صدور مجوز معاون اول قوه قضائیه صبح امروز در ملاء عام در شهرستان مرودشت به اجرا درآمد.

این قاتل در عمل مجرمانه خود پس از ربودن نوجوان ۱۳ ساله و انتقال وی به کوه‌های اطراف مرودشت طی ۱۵ روز اقدام به آزار و اذیت روحی و جسمی مقتول کرده و پس از آن به طرز فجیعی با پرتاب نوجوان ۱۳ ساله از کوه اقدام به قتل وی کرده بود.

رئیس کل دادگستری استان فارس در هفته گذشته از برخورد قاطع و در چارچوب قانون با همه محکومان امنیتی خبر داد و گفت: افرادی که امنیت مردم را خدشه دار نمایند با برخورد قاطعانه دستگاه قضایی مواجه خواهند شد.

علی القاصی تأکید کرد: اجرای این احکام درس عبرتی برای مخلان نظم و امنیت عمومی خواهد بود و دستگاه قضایی با افرادی که امنیت جامعه را دستمایه اهداف شوم خود قرار می‌دهند برخورد قاطع و جدی خواهد داشت و امنیت عمومی مردم خط قرمز دستگاه قضایی است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 4
2018-09-13 19:39

افزودن دیدگاه جدید