کد مطلب: 

217950

کتک‌کاری عجیب دو خواننده زن! (+عکس)

نیکی میناژ و کاردی‌ بی، دو رپر زن آمریکایی در حاشیه فشن‌شوی هارپر بازار با یکدیگر درگیر شدند و کارشان به کتک‌کاری رسید.
کتک‌کاری عجیب دو خواننده زن! (+عکس)

به گزارش ایران آرت، این دو خواننده از مدت‌ها قبل درگیری لطفی را آغاز کرده بودند. بحث آن‌ها ابتدا بر سر میزان شهرت و محبوبیت‌ آثارشان بود اما کم کم به یکدیگر توهین کردند تا به مرور از هم متنفر شدند.

در فشن‌شوی هارپر بازار که از هر دوی این خواننده‌ها به‌عنوان مهمان دعوت شده بود، نیکی میناژ و کاردی‌ بی یکدیگر را دیدند و چند کلامی با هم صحبت کردند که بعد صدایشان در سالن پیچید و بادیگاردها آمدند آن‌ها را از هم جدا کنند.

پس از بالا گرفتن درگیری، کاردی‌ بی کفشش را به سمت نیکی میناژ پرتاب کرد که البته کفش به میناژ برخورد نکرد. در ادامه بادیگارد نیکی میناژ برای دفاع از این خواننده وارد درگیری شد و صورت کاردی را مجروح کرد.

کاردی‌ بی که به سمت نیکی میناژ کفش پرتاب کرد، دلیل عصبانیت و خشمش را توهین نیکی میناژ به دختر 3 ساله‌اش عنوان کرد. این دو پیش از این حتی چهره‌ و استایل همدیگر را هم مسخره می‌کردند.

حرکت ناپسند این دو خواننده زن با واکنش‌های منفی از سوی دیگر هنرمندان از جمله فیفتی سنت همراه شده است. فیفتی سنت به نکوهش کاردی‌ بی پرداخته است و هنرمندان دیگر هم به رفتار زشت هر دوی آن‌ها معترض شده‌اند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2018-09-09 13:07

افزودن دیدگاه جدید