کد مطلب: 

217923

مجید جلالی: خیلی از فردوسی‌پور دلخورم/قلعه‌نویی بهتر از مورینیوست، دایی بهتر از دشان

مجید جلالی در شب تولد 63 سالگی‌اش گفت‌وگوی جالبی انجام داده است.
مجید جلالی: خیلی از فردوسی‌پور دلخورم/قلعه‌نویی بهتر از مورینیوست، دایی بهتر از دشان

به گزارش ورزش سه، مجید جلالی سرمربی حال حاضر پیکان و یکی از مربیان مطرح فوتبال ایران در شب تولدش حرف های جالبی را درباره مسایل مختلف فوتبال زد. در اینجا بخش هایی از صحبت های مجید جلالی را می خوانید:

من به همه کسایی که این جملات را می شنوند بگویم که می خواهم با تمام وجود و تمام اعتقادم چیزهایی را بگویم و شاید به من بخندید اما با اعتقاد کامل می گویم که قلعه نویی از مورینیو بهتر است. علی دایی از دشان بهتراست و فقط فرقش در محیط است. این مربیان را محکوم نکنید. یک نفر در نازی آباد و با فرهنگ آنجا بزرگ شده و دیگری در بارسلون کنار بابی رابسون رشد کرده است. من و امثال من را محکوم نکنید. من در حوزه رسانه کسانی را می شناسم که اگر در محیط دیگری بودند می توانستند برجسته ترین نویسنده ها باشند اما الان کنار شما هستند و دارند برای آب باریکه ای تلاش می کنند.

*پاسخ های کوتاه جلالی درباره افراد مختلف:

کی روش: قابل احترام

برانکو: متین

پروین: خودمونی

شفر:درس خوانده...( می خندد) درباره اتفاقات کنار زمین با شفر نمی خواهم زیاد صحبت کنم چرا که باید هفته بعد در همین ورزشگاه ها بازی کنیم. من در طول این سال ها دوباراز پرسپولیس ، دوباراز استقلال و دوبار از سپاهان پیشنهاد داشتم. دوبار شب سرمربی تیم ملی شدم و صبح برگشت. راجع هیچکدام از این ها نمی توانم حرف بزنم چرا که خودم محکوم می شوم.

قلعه نویی: باهوش خوب

خداداد: خلاق

عادل فردوسی پور: خیلی زیاد دلخورم از او و دلخوری ام رفع نشده است. ما وقتی می خواهیم درباره کسی قضاوت کنیم باید راجع به موضوع اطلاعات بیشتری بگیریم. بی گناه درباره کسی ابهام درست کردن کار درستی نیست.

جواد نکونام:دوستش دارم...ببینید من این ها را بازیکنانم می دانم ، شاید دلخور باشم، اما خدا می داند من دوستشان دارم. خداداد و جواد مثل بچه هایم هستند و احساس قلبی م را درباره شان گفتم. از جواد ناراحت هستم اما دوستش دارم. یک بخشی از زندگی و افتخارات ما این ها بودند و نمی توانند آدم های ناخوشایندی باشند.

علی دایی: علی دایی را خیلی دوست داشتم و دارم. خیلی با او صحبت کردم و گفتم در حوزه مدیریت ورود کن تا رئیس ای اف سی شوی اما او همیشه به من می گفت دوست دارم توی زمین باشم.

علی کریمی: بهترین. یادم هست علی کریمی مرد فوتبال آسیا و رونالدینیو در همان سال مرد سال فوتبال جهان شد. من با یک تیم پانزده نفره سه ماه یک کار تحقیقی روی رونالدینیو و کریمی انجام دادیم تا ببینیم آیا می توانیم از درون این یافته ها به عقب ماندگی فوتبال آسیا برسیم. یکی از افسوس های بزرگ این است که علی کریمی اگر این شانس را داشت که از یازده سالگی تحت آموزش قرار بگیرد قطعا می توانست از رونالدینیو بهتر شود اما او در 22 سالگی کشف شده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2018-09-08 19:26

افزودن دیدگاه جدید