کد مطلب: 

217856

ثریا 50 ساله پسر جوان را به حجله برد!

ثریا 50 ساله برای دستیابی به یک زندگی جدید صیغه مهران شد اما ناکام ماند.
ثریا 50 ساله پسر جوان را به حجله برد!

به گزارش رکنا، ثریا، زن ۵۰ ساله با حضور در دادگاه خانواده گفت: پنج سال قبل بود که همسرم به دلیل بیماری فوت کرد و ملک و املاک زیادی برایم باقی ماند؛ من هم تصمیم گرفتم برای خوشبختی فرزندانم از پول ها و دارایی هایم برای تجارت و سودآوری استفاده کنم.

وی ادامه داد: مدتی بعد بخاطر یک معامله با پسر جوانی به نام مهران آشنا شدم. مدتی بعد مهران به من پیشنهاد ازدواج موقت داد من ابتدا مخالفت کردم اما با اصرارهای او و تماس های زیادی که می گرفت، راضی به این ازدواج شدم.

ثریا اضافه کرد: چون از فرزندانم خجالت می کشیدم، ماجرای ازدواجم را با جوانی که ۲۷سال از من کوچک تر بود پنهان کردم به همین خاطر هم ثریا هیچ وقت به تهران نمی آمد و من مدام به بهانه خرید زمین با هواپیما به شهر آن ها می رفتم.

این زن بیان کرد: وضعیت به همین صورت ادامه داشت تا اینکه به پیشنهاد مهران تصمیم گرفتیم چند ماهی در شهرستان زندگی کنیم. به همین منظور من آپارتمانی را در اطراف شهر اجاره کردم و به بهانه ساختن چند واحد آپارتمانی به آن شهر رفتم.

وی گفت: تا آن روز من و مهران زیر یک سقف زندگی نکرده بودیم و من با اخلاق او آشنایی نداشتم تا این که یک شب به خاطر تهیه غذا با هم مشاجره کردیم و او به قصد کشت مرا کتک زد.

بنابراین گزارش قاضی دادگاه خانواده با درخواست طلاق این زن موافقت کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2018-09-06 23:42

افزودن دیدگاه جدید