کد مطلب: 

217599

لاله شوهر نداشت اما 2 بار حامله شد!

لاله با تکرار یک اشتباه دو بار و از دو مرد باردار شد.
لاله شوهر نداشت اما 2 بار حامله شد!

به گزارش رکنا، لاله ۳۲ ساله با حضور در دادسرا در مقابل بازپرس پرونده قرار گرفت و گفت: به خاطر علاقه ای که به آرایشگری و بافتنی داشتم خیلی زود در این رشته ها پیشرفت کردم، یک روز که از آرایشگاه محل کارم بیرون می آمدم با جوانی به نام مهدی آشنا شدم. آن روزها ۱۷ سال بیشتر نداشتم و به همین دلیل تحت تأثیر هیجانات دوره نوجوانی قرار گرفتم.

این زن ادامه داد: ارتباط من و مهدی آن قدر آشکار شد که او برای دیدن من به آرایشگاه می آمد. آن روزها وقتی اهل محل متوجه این ماجرا شدند، خانواده ام را سرزنش کردند و مرا دختری بی بندوبار می دانستند. اما من بی توجه به صحبت های آن ها معتقد بودم کاری که خودم انجام می دهم درست است به همین دلیل چندین بار نیز با مهدی به وبلای پدریش در لواسان رفتیم و درآنجا خلوت کردیم.

وی بیان کرد: در یکی از همین ارتباط ها بود که فهمیدم باردار شده ام، پس از این قضیه از اینکه خانواده ام ماجرا را بفهمند خیلی ترسیده بودم به همین دلیل با تهیه یک صیغه نامه جعلی به یکی از مراکز سقط جنین رفتیم و...

لاله گفت: دو سال بعد فهمیدم که مهدی با دختر دیگری ازدواج کرده است، به همین دلیل او را فراموش کردم، مدتی بعد هر روز صبح که از منزل بیرون می رفتم موتورسوار جوانی مرا تا باشگاه تعقیب می کرد. به ابراز علاقه های فریبنده منصور پاسخ مثبت دادم. او طوری خودش را با چرب زبانی عاشق من جلوه می داد که هیچ گاه فکر نمی کردم این ها همه یک نقشه باشد.

این زن در ادامه گفت: او نیز از سادگی من سواستفاده کرد و مرا به خلوت خود برد، پس از مدتی متوجه شدم که دوباره حامله شدم، زمانی که این موضوع را با منصور در جریان گذاشتم گوشی را قطع کرد و ناپدید شد. اکنون به اینجا آمدم تا پدر بچه ام را پیدا کنم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2018-08-31 01:46

افزودن دیدگاه جدید