کد مطلب: 

217579

به بازیکنی که لباس تیم ملی را می‌پوشد، حداقل ادب را یاد بدهید!

بازی‌های آسیایی روزهای پایانی خودش را سپری می‌کند و ورزشکاران ایران در رشته کوراش هم در این رقابت‌ها شرکت کرده‌اند.
به بازیکنی که لباس تیم ملی را می‌پوشد، حداقل ادب را یاد بدهید!

به گزارش خبرآنلاین، ادب و نزاکت اصلا ربطی به این ندارد که یک نفر اهل کجا باشد. شمال، جنوب، شرق یا غرب. او در هر فرهنگی که رشد کرده باشد طبق همان آموزه هایی که یاد گرفته و رشد کرده بار می آید اما وقتی ورزشکاری عضو‌ تیم ملی می شود و در چارچوب تیم ملی پیراهن ایران را تنش می کند حداقل انتظاری که از او می رود این است که طبق چارچوب حرکت کند و در فضایی که علاوه بر ورزش، لقب فرهنگ را هم یدک می کشد مودب باشد.

حرف از رشته کوراش است. رشته ای که شبیه به جودو است و فقط کمی از قوانین آن متفاوت است.ماجرا از این قرار است که بچه های تیم ملی که با لباس ایران در سالن حاضر بودند هر لفظی را که برازنده یک ورزشکار نیست را به کار می برند بدون اینکه توجهی به این داشته باشند که ممکن است هواداران خانم ایرانی در سالن حاضر باشند و الفاظ بی ادبانه ای که آنها به کار می برند را بشنوند.

جالب اینجاست که خیلی از این ورزشکاران وقتی با تذکر حاضرین در سالن روبرو شدند بدون اعتنا به تذکرات لازم دوباره کار خودشان را کردند!چه خوب این که مسئولان فدراسیون ها و انجمن ها به ورزشکارانی که لباس تیم ملی را می پوشند این نکته را یاد بدهند که این پیراهن حرمت دارد و ملی پوشان در هر رشته ای پشت ویترین هستند و به خوبی دیده می شوند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2018-08-30 13:57

افزودن دیدگاه جدید