کد مطلب: 

217522

عذرخواهی عجیب کامکار از شجریان

روز گذشته (دوشنبه پنجم شهریور) هوشنگ کامکار، شهرام ناظری و محمدحسین توتون‌چیان در نشستی خبری درباره کنسرت خیریه‌ای که سال گذشته (29 آبان 96) در تالار وزارت کشور به نفع زلزله‌زدگان کرمانشاه برگزار شده بود، توضیحاتی ارائه دادند.
عذرخواهی عجیب کامکار از شجریان

به گزارش خبرآنلاین، اینک، هوشنگ کامکار درباره یکی از جملاتی که در آن نشست بیان کرده بود، به سایت موسیقی ما توضیح داد: «در جلسه‌ دیروز که در مورد کنسرت خیریه‌ گروه موسیقی کامکارها با همراهی شهرام ناظری برگزار شد، چند خبرنگار سوالات متعددی درباره‌ کنسرت‌های خیابانی که هیچ ارتباطی با موضوع جلسه نداشت، پرسیدند. علی‌رغم آنکه تمایلی به صحبت دراین‌باره نداشتم، بنا به اصرار دوستان اهل رسانه، ناگزیر دیدگاه خویش را اعلام کردم. متأسفانه از آنجا که این جلسه به صورت حضوری بود و به قاعده‌ هدف برگزاری نشست، تأملی در این باب نداشتم، کلمه‌ آقا را پیش از نام شجریان نیاوردم که از این بابت عذرخواهی می‌کنم؛ اگرچه بقیه‌ مطالب مورد تأیید بنده است.»

هوشنگ کامکار در نشست  در مورد برگزاری کنسرت خیابانی گفته بود: «وقتی پسر شجریان اعلام کرد که می‌خواهد در خیابان کنسرت بدهد، اگرچه همه خوشحال شدند و گفتند اتفاق خوبی است اما من معتقد بودم کنسرت دردهای مردم را خاموش نمی‌کند.»

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2018-08-28 21:43

افزودن دیدگاه جدید