کد مطلب: 

217380

نامه احساسی قدوس برای سوئدی‌ها

سامان قدوس اوسترشوندس سوئد را به مقصد آمیان فرانسه ترک کرد.
نامه احساسی قدوس برای سوئدی‌ها

به گزارش خبرآنلاین، سامان قدوس لژیونر ملی پوش فوتبال ایران پس از درخشش در تیم اوسترشوندس، با امضای قراردادی 4 ساله به عضویت باشگاه آمیان درآمد تا اولین لژیونر تاریخ فوتبال ایران در لیگ فرانسه شود.

پس از این انتقال، سامان قدوس با انتشار متنی احساسی از هواداران اوسترشوندس خداحافظی کرد.

قدوس در نامه اش نوشته: این سخت‌ترین نامه‌ای است که تاکنون نوشتم. این نامه خطاب به هر کسی که با او در سوئد ارتباط دارم است. می‌دانید که چطور عاشق تیم اوسترشوندس هستم و چقدر به بازی برای این تیم علاقه دارم. می‌دانید که از گذشته دور رویای من بازی در یک لیگ بزرگ اروپایی بود و هیچ‌گاه چیز پنهانی نداشتم.

حالا که با تیم آمیان فرانسه قراردادم را امضا کرده‌ام، احساسی عالی دارم. احساس می‌کنم که امروز را نمی‌خواهم بخوابم. واقعیت‌های من فراتر از رویاهایم هستند اما سخت‌ترین چیز جداشدن از تمامی اعضای باشگاه، دوستان، هواداران و تمامی افرادی که دلگرم‌کننده من بودند است. قدردانی از شما خیلی سخت و شاید ناممکن است. شما بخشی از سفر من بودید و رویایم را عملی کردید. شما به بهترین شکل ممکن که من امروز دارم کمک کردید. همواره نهایت توانم را برای تیم اوسترشوندس به کار بردم و اگر لحظه‌های ناامیدکننده‌ای داشتم از شما عذرخواهی می‌کنم.

همواره در یاد من خواهید بود.

هرگز کسی را که در آب رفت فراموش نکن!

«سامان قدوس»

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2018-08-24 23:24

افزودن دیدگاه جدید