کد مطلب: 

217149

پاسخ جالب دایی به سوالی درباره فیکس بازی نکردن ترابی مقابل تراکتورسازی

سرمربی تیم فوتبال سایپا می‌گوید تیمش نمایش خوبی برابر تراکتورسازی داشته است.
پاسخ جالب دایی به سوالی درباره فیکس بازی نکردن ترابی مقابل تراکتورسازی

به گزارش ایسنا، تراکتورسازی تبریز پس از ۴ هفته توانست نخستین پیروزی‌اش را مقابل سایپا با نتیجه یک بر صفر کسب کند. علی دایی سرمربی سایپا پس از شکست تیمش اظهار کرد: از نظر فوتبالی هر دو تیم فوتبال خوبی ارائه دادند و بازی از سرعت خوبی برخوردار بود. این بازی یکی از بهترین بازی‌های لیگ برتر بود. ما مستحق شکست نبودیم و پا به پای تراکتور کار کردیم. در برخی دقایق از تیم حریف بهتر بودیم اما متاسفانه توپ‌های ما گل نشد. در نیمه دوم شروع خوبی داشتیم اما در یک صحنه تمرکزمان را از دست دادیم و بازیکنان ما حواس‌شان نبود که تراکتور کرنر را زده است.

او افزود: تراکتورسازی بازیکنانی دارد که می‌توانند نتایج را تغییر دهند. من از نحوه بازی بازیکنانم راضی هستم. به تیمم امیدوارم. ما از ۴ بازی ۴ امتیاز گرفتیم ولی امیدوارم که در بازی‌های بعدی بتوانیم نتایج را جبران کنیم. ما سعی می‌کنیم در بازی‌های بعدی فاصله بین خطوط‌مان کمتر شود و این مشکل را حل کنیم. ما سعی کردیم عقب ننشینیم و تیم تراکتور را پرس کنیم اما متاسفانه در بعضی از دقایق نتوانستیم این کار را انجام دهیم.

سرمربی سایپا در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان سایپا پس از دریافت گل احساسی عمل کردند، گفت: ما هنگام کرنر تراکتور تمرکزمان را از دست دادیم و گل خوردیم. متاسفانه پس از اینکه گل خوردیم چند بازیکن‌مان توپ‌های زیادی لو دادند و درصد اشتباهات‌مان افزایش یافت. اگر فوتبال خودمان را به نمایش می‌گذاشتیم می‌توانستیم گل تساوی را به ثمر برسانیم. در نیمه اول بادی به سمت دروازه‌ها نمی‌آمد اما در نیمه دوم باد به سمت دروازه ما می‌وزید و کار را برای ما سخت کرد. البته این می‌تواند توجیهی برای ما باشد ولی در فوتبال باید در طول ۹۰ دقیقه تمرکز کافی داشته باشیم.

دایی ادامه داد: ما سه بازی است که گل نزدیم اما مطمئنا با تغییراتی که ایجاد می‌کنیم سایپا روزهای روشنی خواهد داشت.

او در واکنش به این صحبت که سایپا فصل گذشته ۴ بازی ابتدایی‌اش را با پیروزی پشت سر گذاشت بیان داد:‌ این آمار اشتباه است چون ما سال گذشته ۴ بازی را پشت سر هم نبردیم. چند بازیکن جدید به ما اضافه شده و چند بازیکن‌مان از تیم جدا شده‌اند و تا هماهنگ شویم طول می‌کشد. ما فقط باید بتوانیم موقعیت‌هایمان را به گل تبدیل کنیم.

سرمربی سایپا درباره هواداران تراکتورسازی گفت: قطعا وجود هوادار به تیم می‌تواند کمک کند و این هواداران می‌توانند انگیزه مضاعفی به تراکتورسازی بدهند. تراکتور اگر این هواداران را نداشت ممکن بود امروز شکست بخورد. تیم‌های ورزشی بدون هوادار معنی پیدا نمی‌کند و مطمئنم وجود هواداران خیلی تاثیرگذار است.

دایی درباره وضعیت تراکتورسازی گفت: تراکتور با سیستمی که امروز بازی کرد توانست نمایش بهتری داشته باشد. تراکتورسازی به زمان نیاز دارد تا به هماهنگی برسد و مطمئنم هرقدر که از بازی‌ها بگذرد این تیم بهتر خواهد شد.

او در پایان درباره فیکس بازی نکردن ترابی در دیدار مقابل تراکتورسازی توضیح داد: در سایپا هر کس بهتر باشد، به میدان خواهد رفت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2018-08-17 23:47

افزودن دیدگاه جدید