کد مطلب: 

217119

نخستین شکست فصل استقلال رقم خورد

تیم فوتبال استقلال که در سه دیدار ابتدایی خود در هجدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر صاحب یک برد و دو مساوی شده بودند، در هفته چهارم نخستین شکست فصل را برابر پارس‌جنوبی متحمل شدند.
نخستین شکست فصل استقلال رقم خورد

دیدار تیم‌های فوتبال پارس جنوبی جم و استقلال تهران ازساعت ۲۰:۳۰ دقیقه امروز پنج شنبه در ورزشگاه تختی جم آغاز شد که این دیدار با برتری یک بر صفر تیم میزبان به پایان رسید.

در این دیدار تیم پارس جنوبی که از امتیاز میزبانی استفاده می‌کرد نمایش بهتری در نیمه اول داشت و توانست در دقیقه ۱۳ روی اشتباه آرمین سهرابیان مدافع استقلال به گل برتری دست پیدا کند. این تیم علاوه بر گلی که به ثمر رساند صاحب چند موقعیت دیگر نیز شد اما نتوانست از آنها استفاده کند.

در نیمه دوم استقلال تلاش زیادی کرد تا بتواند گل خورده را جبران کند اما جمی ها که نمی خواستند سه امتیاز شیرین خانگی را از دست بدهند با انسجام خوبی دفاع کردند. 

در دقیقه ۷۵ استقلال یکی از بهترین فرصت هایش را برای رسیدن به گل از دست داد اما این پایان کار آبی ها نبود و شاگردان شفر بر حملاتشان اضافه کردند تا شاید از این شکست فرار کنند. 

در دقایق باقیمانده استقلال حمله کرد و پارس جنوبی در زمین خودش دفاع کرد و در نهایت این زردپوشان جمی بودند که به پیروزی رسیدند و سه امتیاز این دیدار را به نام خود نوشتند تا ۷ امتیازی شوند و به رده سوم جدول صعود کنند. استقلال هم با این شکست ۵ امتیازی باقی ماند و به رده هفتم جدول صعود کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-08-16 22:41

افزودن دیدگاه جدید