کد مطلب: 

217118

حق‌شناس: از دقیقه ۷۰ کم آوردیم/ هرچه بگویم، می‌گویند حاشیه‌سازی می‌کنی

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت می‌گوید بهتر است در مورد مسائل مدیریتی صحبتی به میان نیاورد.
حق‌شناس: از دقیقه ۷۰ کم آوردیم/ هرچه بگویم، می‌گویند حاشیه‌سازی می‌کنی

به گزارش ایسنا، سهیل حق‌شناس سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت در نشست خبری بعد از شکست دو بر صفر تیمش مقابل پدیده مشهد گفت: ما در این هفته تلاش کردیم آن چیزی که در حد و توان خودمان است را به نمایش بگذاریم. با توجه به فیلم‌هایی که از پدیده مشهد مشاهده کردیم، می‌دانستیم چطور بازی می‌کنند.   ما می‌خواستیم از دفاع چپ و راست به آنها ضربه بزنیم اما کارمان به ثمر ننشست.

وی ادامه داد: ما از لحاظ داشتن بازیکن در مضیغه هستیم و با توجه به این شرایط باید در بازی‌هایی که انجام می‌دهیم از تک موقعیت‌هایمان به خوبی استفاده کنیم. ما در بازی قبلی مقابل گسترش فولاد تبریز توانستیم از همین تک موقعیت‌ها استفاده کنیم و در نهایت یک امتیاز تا این‌جای کار را در این فصل کسب کنیم. من نمی‌خواهم بگویم که از باخت تیمم خوشحال هستم اما روند رو به جلو بازیکنان تیم سپیدرود کاملا مشهود بود.

حق‌شناس گفت: از دقیقه ۷۰ به بعد بازیکنان‌مان از لحاظ بدنی کم آوردند. ما بدن‌سازی نتوانستیم کنیم و این مساله باعث شد که ضربه بخوریم.

وی در مورد مشکلات مدیریت باشگاه اظهار کرد: من در این هفته تمام تلاشم را انجام دادم که تیم را یک پله به بالا بکشانم. مشکلات هست و همه این مسئله را می‌دانند. سوال من این است اگر می‌دانید مشکل وجود دارد و از کجا نشأت می‌گیرد چرا از خودشان نمی‌پرسید. من وظیفه‌ام صحبت کردن در مورد مسائل فنی است و من وظیفه خودم را انجام می‌دهم. اگر قادر به انجام این وظیفه نباشم نامه‌ای می‌نویسم و از مسئولان و مردم عذرخواهی می‌کنم و از سمت خودم کنار می‌روم. ما دلمان برای تیم‌مان و شهرمان سوخت. ما وظیفه خود را انجام دادیم و اینکه چه کسی کم کاری می‌کند را بروید از خودشان بپرسید چون باید پاسخ درست را آنها بدهند. ما هر چه بگوییم می‌گویند شما دارید حاشیه‌سازی می‌کنید. بهتر است که من درباره این مسائل صحبتی به میان نیاورم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-08-16 22:36

افزودن دیدگاه جدید