کد مطلب: 

216803

رونالدو: همیشه یوونتوس را دوست داشتم

کریستیانو رونالدو می‌گوید همیشه علاقه‌مند به باشگاه یوونتوس بوده و بازی‌های این تیم را دنبال می‌کرده است.
رونالدو: همیشه یوونتوس را دوست داشتم

به گزارش خبرورزشی، کریستیانو رونالدو که پس از ۹ فصل حضور در رئال مادرید در تابستان سال جاری در ازای ۱۱۲ میلیون یورو به یوونتوس پیوست، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «یوونتوس تی‌وی» گفت: یوونتوس پیش از هر چیز یک باشگاه بزرگ است. از زمان کودکی، بازی‌های یوونتوس را دنبال می‌کردم و رؤیای بازی برای این تیم را داشتم. اکنون برای این باشگاه فوق‌العاده که یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های جهان است، بازی خواهم کرد و از این بابت خوشحالم.

وی ادامه داد: در طول سال‌های گذشته چندین بار مقابل یوونتوس بازی کردم و احساس خاصی از علاقه‌ای که هواداران ایتالیایی نسبت به من داشتند، به من دست می‌داد. یوونتوس بزرگ‌ترین باشگاه ایتالیایی و یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های جهان است، از این‌رو آمدن به یوونتوس تصمیم سختی نبود.

فوق‌ستاره پرتغالی راه‌راه پوشان تورین با اشاره به تشویق شدنش از سوی هواداران یوونتوس پس از گلزنی با پیراهن رئال مادرید با ضربه آکروباتیک یادآور شد: لحظه‌ای فراموش‌نشدنی بود. آن لحظه را هر روز به یاد می‌‌آورم، اتفاقی که هرگز پیش از این برایم نیفتاده بود. در ورزشگاه خانگی یوونتوس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان گلزنی کنی و ببینی که از سوی هواداران تشویق می‌شوی، حس فوق‌العاده‌ای است.

رونالدوی ۳۳ ساله تصریح کرد: عادت داشتم یوونتوس را دنبال کنم و این باشگاه را دوست داشتم، اما از آن لحظه‌ به بعد که از سوی هواداران این تیم تشویق شدم، بیشتر از یوونتوس خوشم آمد. نمی‌خواهم بگویم که آن اتفاق، نقش کلیدی در این تصمیمم داشت، اما هر جزئیات به تصمیم‌گیری‌ام کمک کرد. دیدن چنین تماشاگرانی حس کاملاً متفاوتی به انسان می‌دهد.

فوق‌ستاره پرتغالی بیانکونری در پایان خاطرنشان کرد: اولویتم ارائه بهترین عملکرد، حرفه‌ای بودن و کمک به بهتر شدن تیم است. می‌خواهم در فرم و شکل خوبی باشم و به تیم برای کسب عناوین قهرمانی کمک کنم. هیجان‌زده هستم و می‌خواهم هواداران را خوشحال کنم. ۱۵ یا ۱۶ سال است که در سطح حرفه‌ای فوتبال بازی می‌کنم و همیشه دیدگاهم به یک شکل بوده است. سال‌ها در منچستریونایتد و رئال مادرید بازی کرده‌ام و حالا ماجراجویی جدیدی در پیش دارم، اما همیشه روش کاری‌ و اخلاقی‌ام به یک شکل بوده است و به دنبال کمک به تیم برای رسیدن به اهدافش هستم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2018-08-11 23:45

افزودن دیدگاه جدید