کد مطلب: 

216802

پرسپولیس- مظاهری؛ انتقالی که تقریباً قطعی است!

شنیدیم مذاکرات بسیار خوبی از جانب پرسپولیسی‌ها با محمدرشید مظاهری صورت گرفته و این بازیکن در انتظار اتمام نیم‌فصل است تا پرسپولیسی شود.
پرسپولیس- مظاهری؛ انتقالی که تقریباً قطعی است!

به گزارش خبرورزشی، هفته قبل اتفاقات زیادی اطراف باشگاه پرسپولیس رخ داد که یکی از مهم‌ترین آنها، جدی شدن ماجرای جدایی علیرضا بیرانوند از جمع سرخپوشان بود. اتفاقی که باعث نگرانی هواداران این تیم شد. گفتند مدیران باشگاه بشیکتاش ترکیه در راه تهران هستند و به زودی با علیرضا بیرانوند قرار است عقد قرارداد کنند. این قرارداد، به سود هر سه طرف است؛ بشیکتاشی‌ها، دروازه‌بانی را جذب می‌کنند که پنالتی کریستیانو رونالدو را در جام جهانی مهار کرد، بیرانوند بالاخره لژیونر می‌شود و باشگاه پرسپولیس نیز حداقل از دو انتقال این بازیکن، پول بسیار زیادی را به جیب می‌زند.

بیرانوند در مواجهه با این شایعات فقط می‌خندد، اما مشخص است که خبر‌هایی شنیده و دلش نسبت به آینده گرم شده است. او تا سال ۱۴۰۰ با باشگاه قرارداد بسته و بابت این قرارداد، پول بسیار زیادی قرار است به دستش برسد، اما ترجیح می‌دهد راهی سوپرلیگ ترکیه شده و به دلار، حقوق بگیرد. از سوی دیگر، دلش می‌خواهد لژیونر شود، اما تا نیم‌فصل، در جمع سرخپوشان می‌ماند؛ این خبری است که اطرافیان او نیز آن را تأیید می‌کنند.

اما سوی دیگر ماجرا، مدیران باشگاه پرسپولیس ایستاده‌اند. آن‌ها وقتی با خبر مذاکرات جدی و توافقات اولیه بیرانوند و بشیکتاش مواجه شدند، اقدام به تکذیب جدایی این بازیکن کردند. گرشاسبی در مصاحبه‌ای گفت: «برخی با انتشار این اخبار می‌خواهند تیم‌مان را به حاشیه ببرند» و سپس تأکید کرد: «بیرانوند جایی نمی‌رود، حداقل تا نیم‌فصل!»

بله! احتمال جدایی بیرانوند بسیار کم است، اما فقط تا نیم‌فصل... وقتی پرسپولیسی‌ها بتوانند پنجره نقل و انتقالات‌شان را باز کنند، قرار است اتفاقات دیگری برای‌شان رقم بخورد. بیرانوند می‌خواهد خیلی زود، به عنوان یکی از لژیونر‌های ایران مطرح شود، اما مدیران باشگاه به این بازیکن اجازه جدایی نمی‌دهند و فقط به یک شرط، ماجرای مذاکره و ملاقات با مدیران باشگاه بشیکتاش ترکیه را پذیرفته‌اند که حرفی از انتقال در پنجره نقل و انتقالات تابستانی نباشد. بعد از پایان نیم‌فصل اما، مدیران پرسپولیس نیز راضی به جدایی بیرانوند می‌شوند زیرا تا آن زمان، محرومیت باشگاه به پایان می‌رسد و می‌توانند بازیکن جدیدی در پست بیرانوند استخدام کنند.

در همین زمینه شنیدیم مذاکرات بسیار خوبی از جانب پرسپولیسی‌ها با محمدرشید مظاهری صورت گرفته و این بازیکن در انتظار اتمام نیم‌فصل است تا پرسپولیسی شود. یکی از نزدیکان باشگاه پرسپولیس، در این خصوص به ما گفت: «نمی‌خواهیم این موضوع را رد یا تأیید کنم، اما از دو ماه قبل، مذاکراتی با مظاهری داشتیم. حتی این بازیکن را می‌خواستیم در نیم‌فصل لیگ قبلی به خدمت بگیریم، اما بیرانوند ماند و باشگاه هم از نقل و انتقالات محروم شد. هر اتفاقی در این زمینه ممکن است رخ دهد.» اگر همین صحبت‌ها را به جملات گرشاسبی در خصوص ادامه فعالیت بیرانوند تا پایان نیم‌فصل اول ربط دهیم، به این نتیجه می‌رسیم که باید ماجرای جدایی شماره یک و جذب مظاهری را جدی‌تر از قبل قلمداد کرد!

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2018-08-11 23:37

افزودن دیدگاه جدید