کد مطلب: 

216358

سناریو عجیب برای آتش‌سوزی مرکزنگهداری دختران آسیب دیده مشهد

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی گفت: علت وقوع آتش سوزی شب گذشته در مرکز مداخله در بحران شهر مشهد در دست بررسی است.
سناریو عجیب برای آتش‌سوزی مرکزنگهداری دختران آسیب دیده مشهد

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، حمید رضا پوریوسف اظهار کرد: متاسفانه در اثر وقوع آتش سوزی شب گذشته در مرکز مداخله در بحران اورژانس اجتماعی شهر مشهد در استان خراسان رضوی، ۸ نفر از دخترانی که در این مرکز حضور داشتند دچار سوختگی شده‌اند.

وی در ادامه تصریح کرد: بلافاصله پس از اعلام گزارش وقوع آتش سوزی، دخترانی که دچار سوختگی شده بودند به بیمارستان منتقل شدند و ۲ تن از آنان امروز پس از مداوا از بیمارستان مرخص خواهند شد.

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی همچنین یادآور شد: به گفته پزشکان معالج، سوختگی دختران مرکز مداخله در بحران سوختگی درجه ۱ و ۲ است و روند درمان آن ها به دقت پیگیری و دنبال خواهد شد.

پور یوسف خاطرنشان کرد: علت وقوع آتش سوزی در مرکز مداخله در بحران شب گذشته شهر مشهد در استان خراسان رضوی هنوز مشخص نیست و توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است.

وی تاکید کرد: در مراکز مداخله در بحران که دختران خشونت دیده و در معرض آسیب حضور دارند، امکان وقوع چنین اتفاقاتی وجود دارد و علت وقوع حادثه توسط عوامل نظارت بهزیستی در دست بررسی قرار دارد.

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی اضافه کرد: مرکز مداخله در بحران فوق یک مرکز دولتی است و توسط بخش دولتی مدیریت می‌شود و از دختران فراری و خشونت دیده نگهداری می‌کند.

پوریوسف تصریح کرد: به گفته تیم پزشکی معالج دختران آسیب دیده مرکز مداخله در بحران شهر مشهد، در میان دخترانی که شب گذشته در این مرکز دچار سوختگی شده‌اند، سوختگی درجه ۳ و عمیق مشاهده نمی‌شود.

وی یادآور شد: همه دختران مرکز مداخله در بحران مشهد برای اطمینان خاطر به بیمارستان منتقل شده‌ و هیچ یک از آن‌ها فوت نکرده است و تنها ۸ نفر از آنان بستری شده‌اند.

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: چند مورد به عنوان پیش فرض علت وقوع آتش سوزی مطرح است و یکی از پیش فرض‌ها این است که خود دختران فراری حاضر در مرکز مداخله در بحران، عامل وقوع آتش سوزی باشند اما صحت این موضوع نیز در دست بررسی است و کلانتری و مسئولان مربوطه در حال پیگیری مسئله و مشخص شدن علت دقیق آن هستند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2018-08-03 20:51

افزودن دیدگاه جدید