کد مطلب: 

216272

استاد گیتار دختر 16 ساله تهرانی را بی عفت کرد

استاد گیتار که دختر نوجوان را مورد آزار قرار داده بود با حکم قضایی به شلاق و تبعید محکوم شد.
استاد گیتار دختر 16 ساله تهرانی را بی عفت کرد

به گزارش ایران پژواک، اوایل اردیبهشت ماه امسال زن جوانی به پلیس آگاهی رفت و ازمرد همسایه که دختر نوجوان وی را مورد آزار قرار داده بود شکایت کرد.

این زن گفت: یک مرد ۴۸ ساله مجرد به نام مانی که در همسایگی ما زندگی می کند استاد گیتار است. از وقتی او به آپارتمانمان اسباب کشی کرده هر شب صدای نواختن گیتار را از خانه اش می شنویم. همین صدا موجب شد تا دختر 16 ساله ام به نام شبنم به نواختن گیتار علاقمند شود. من به خاطر علاقه دخترم به این ساز با مانی صحبت کردم تا دخترم را به عنوان هنرجو بپذیرد.

وی ادامه داد: هر هفته به خانه مانی می رفت و آموزش گیتار می دید. کم کم احساس می کردم رابطه آنها با هم صمیمانه شده است. چند روز پیش وقتی دخترم به خانه برگشت بسیار ترسیده بود و حال طبیعی نداشت. وقتی علت ماجرا را از او پرسیدم شبنم با گریه به من گفت که از سوی استاد گیتار مورد آزار قرار گرفته است. دخترم در این چند روز مدام گریه می کند و حالا هم حاضر نشده همراه من برای شکایت بیاید.

با شکایت این زن دختر نوجوان تحت بازجویی قرار گرفت و به پزشکی قانونی معرفی شد.

وقتی کارشناسان پزشکی قانونی آزار و اذیت را تایید کردند شبنم به ماموران پلیس گفت: استاد گیتارم به من ابراز علاقه کرده بود. او یک روز به بهانه ضبط صدا در استودیو مرا به خارج از تهران برد و مورد آزار قرار داد.

به این ترتیب مانی بازداشت شد اما اتهامش را نپذیرفت. وی دیروز در شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی کیخواه و با حضور یک مستشار پشت درهای بسته و غیرعلنی پای میز محاکمه ایستاد.

در این جلسه متهم ادعا کرد دختر نوجوان را آزار نداده است. وی گفت: شبنم به موسیقی علاقمند بود و اصرار داشت یکبار هم که شده همراهم به استودیوی ضبط صدا بیاید. او با میل خودش همراهم به استودیو آمد. من و او رابطه صمیمانه ای با هم داشتیم. حتی او بارها به من ابراز علاقه کرده بود و با هم به گردش و تفریح رفته بودیم. ولی من هرگز او را آزار نداده ام.

در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد و با توجه به نظریه پزشکی قانونی و مدارک موجود در پرونده استاد گیتار را به 100 ضربه شلاق و دو سال تبعید محکوم کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2018-08-01 00:50

افزودن دیدگاه جدید