کد مطلب: 

216078

10 شایعه برتر نقل و انتقالات فوتبال اروپا

ارنستو والورده هافبک والنسیا را به عنوان هدف جدید نقل و انتقالاتی بارسلونا معرفی کرده است.
10 شایعه برتر نقل و انتقالات فوتبال اروپا

به گزارش ایلنا، برترین شایعات نقل و انتقالاتی فوتبال اروپا به شرح زیر است:

ادینسون کاوانی

1. نشریه آس مدعی شد پس از رد درخواست 178 میلیون یورویی رئال مادرید برای خرید ادن هازارد از سوی چلسی، سران باشگاه تصمیم گرفتند ادینسون کاوانی را به اسپانیا منتقل کنند و رابرت لواندوفسکی همچنان در لیست خرید آنهاست.

2. لاگازتا دلو اسپورت ادعا کرد باشگاه چلسی در پروند خرید پپه رینا همچنان تلاش می‌کند و آنها دو برابر رقمی که برای خرید این سنگربان ایتالیایی، 10 میلیون یورو، هزینه کرده‌اند را می‌پردازند.

3. کالچیو مرکاتو مدعی است باشگاه یوونتوس در تابستان جاری میرالم پیانیچ را می‌فروشد و حداقل رقم درخواستی آنها 100 میلیون یورو خواهد بود.

4. به گفته اسکای اسپورت دو باشگاه میلان و اتلتیکو مادرید دیدار جدیدی برای اننقال کالینیچ خواهند داشت پس از اینکه طرف اسپانیایی خرید قرضی مهاجم کروات را نپذیرفت.

5. روزنامه اسپانیایی اسپورت گزارش داد، باشگاه بارسلونا برای به خدمت گرفتن دنی پارخو از والنسیا به آنها آندره گومز را پیشنهاد می‌دهد تا قیمت اننقال این بازیکن تا 50 میلیون یورو کاهش بیابد.

6. تعدادی از رسانه‌های ایتالیایی اعلام کردند باشگاه یوونتوس برای به خدمت گرفتن لئوناردو بونوچی، ماتیا کالدارا را به روسونری پیشنهاد می‌دهد. همچنین مذاکرات برای به خدمت گرفتن گونزالو هیگواین هم ادامه دارد.

7. داوید سیلوا در گفت و گو با اسکای اسپورت اعلام کرده تصمیم دارد در 34 سالگی فضای جدیدی را تجربه کند و با وجود اینکه دو فصل دیگر از قرارداد او با سیتیزن‌ها باقی مانده، این تیم را ترک می‌کند.

8. اولین خروجی منچستریونایتد معرفی شد. متئو دارمیان از باشگاه‌‌های اینتر و ناپولی پیشنهاد همکاری داشته است و ژوزه مورینیو تصمیم او را لو داد: متئو به دنبال ترک باشگاه است و زمانی که بازیکنی تصمیم دارد برود و پیشنهادی صحیح ارائه شود، شما باید این اجازه را صادر کنید.

9. مدیر برنامه‌های کوینترو، مدافع ملی پوش کلمبیا گفت: باشگاه رئال مادرید به خرید او مشتاق بوده اما مذاکرات رسمی صورت نگرفته است. رئیس جمهور کلمبیا با فلورنتینو پرز بوده و او پیامی داشته که به خرید کوینترو علاقه مند است.

10. شرط باشگاه لسترسیتی برای فروش هری مگوایر به منچستریونایتد، معاوضه یک مدافع یا بازیکنی در خط میانی است. انتقال مدافع ملی پوش انگلیسی حداقل 65 میلیون یورو برای منچستریونایتد هزینه دارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-07-27 23:25

افزودن دیدگاه جدید