کد مطلب: 

216052

آقای بازیگر خوش تیپ بخاطر یک فرقه کار عجیبی کرد!

تام کروز که عضو فرقه مذهبی ساینتولوژی است برای نزدیکی به مقر اصلی ساینتولوژی همراه با پسرش به فلوریدا نقل مکان کرده است.
آقای بازیگر خوش تیپ بخاطر یک فرقه کار عجیبی کرد!

به گزارش سیتنا، تام کروز عمارت خود در بورلی هیلز لس آنجلس را به مبلغ 39 میلیون دلار فروخته و راهی فلوریدا شد. او در پنت هاوسی در نزدیکی کلیسای ساینتولوژی که مقر اصلی این فرقه است ساکن شده است. کروز همراه با پسرش کانر 23 ساله که فرزندخوانده او با نیکول کیدمن است و به دنبال پدرش به این کلیسا پیوسته است به فلوریدا رفته است.

تام کروز در کنار بازیگران معروف دیگری مانند ویل اسمیت، جان تراولتا، الیزابت ماس، نازنین بنیادی و افراد معروف دیگری عضو این فرقه است و رابطه بسیار خوبی با رهبر آن دیوید میسکاویچ دارد.

ساینتولوژیست‌ها افرادی با باورهای غیرعادی و افراطی هستند و آیین‌های عجیبی برگزار می‌کنند. این فرقه را ران هابارد نویسنده داستان‌های علمی تخیلی در سال 1954 بنیان گذاشت و از آن زمان در بعضی از کشورها مانند ایالات متحده، سوئیس، مکزیک، استرالیا و پرتغال یک دین رسمی به حساب می‌آید. ساینتولوژی در بقیه کشورها یک فرقه و فعالیتش ممنوع اعلام شده است. در ظاهر، این فرقه می‌کوشد تا به واسطه علم انسان را به خداشناسی نزدیک کند اما در نهایت مشخص شد که این فرقه بیشتر به دنبال کسب منافع شخصی رهبران خود بوده و تمامی افرادی که در آن وارد می‌شوند تحت سلطه رهبران کلیسایی آن قرار می‌گیرند.

بزرگ‌ترین مخالفان این آئین در ایالات متحده را مسیحیان معتقد و اعضا سابق کلیسای ساینتولوژی تشکیل می‌دهند. بسیاری معتقدند این آیین با استناد به حرفهای خود ران هابارد که اعتقاد داشت چنانچه نویسنده‌ای می‌خواهد بیش از یک سنت برای هر خط نوشته درآمد داشته باشد باید دینی بیاورد، تنها برای درآمد زایی ایجاد شده‌است. کلیسای ساینتولوژی به شدت در برابر نوشته‌های مخالف خود واکنش نشان می‌دهد و با استفاده از قانون کپی رایت و ادعای اینکه مخالفان اسرار این دین را فاش کرده‌اند با به دادگاه کشاندن بسیاری از مخالفان آنها را خاموش کرده‌است. همچنین تعدادی قتل هم به طرفداران این دین نسبت داده می‌شود.

هرکسی بخواهد از این فرقه خارج شود با خطر مرگ روبرو خواهد شد و به هیچ وجه نباید اسرار مگوی آن را جایی بازگوکند. اعضا آیین‌هایی پنهانی برگزار می‌کنند و سبک زندگی غیرعادی دارند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 3.8 (4 رای)
سیتنا 5
2018-07-27 07:03

افزودن دیدگاه جدید