کد مطلب: 

215963

خواننده پاپ: تلویزیون پولم را نمی‌دهد

نخستین جشنواره نوروزی سیما با عنوان سین سیما با انتخاب برترین‌های خواننده تیتراژ، بازیگر مرد و زن تلویزن، مجری مرد و زن تلویزیون، برنامه ترکیبی تلویزیونی، برنامه گفت‌وگو محور، سریال و مسابقه تلویزیونی برگزار شد و برترین‌ها با توجه به آرای مردمی معرفی شدند.
خواننده پاپ: تلویزیون پولم را نمی‌دهد

به گزارش سیتنا، فریدون آسرایی خواننده کشورمان که در این جشنواره رتبه نخست خواننده برتر تیتراژ را کسب کرده است در گفت وگو با ایرنا اعلام کرد که صدا و سیما جایزه نقدی او را نداده است.

آسرایی در این گفت‌وگو گفت: در برنامه سین سیما برای انتخاب بهترین خواننده تیتراژ سال، رتبه نخست و رتبه سوم را کسب کردم.

آسرایی درباره روز قدردانی از برترین‌ها در سالن همایش‌های بین المللی صدا و سیما گفت: آن شب در برنامه حضور داشتم ولی از من خواسته نشد که برای اجرا روی سن بروم. در ضمن نامم را باید روی چک می‌نوشتند که دو روز قبل از جشن از من پرسیدند چون نام شناسنامه‌ام فریدون نیست.

وی افزود: دو ساعت در سالن همایش‌های صدا و سیما بودم. وقتی در سالن نشسته بودم به من گفتند «اسم تان را بنویسید می‌خواهیم چک بدهیم» اما وقتی روی سن رفتم به من تنها لوح و تندیس را دادند و خبری از چک نبود.

وی ادامه داد: وقتی از آنان پرسیدم گفتند پرداخت می‌کنیم اما هنوز وجهی پرداخت نشده است. بعدها گفتند که نقل قول هایی شده که فریدون گفته است پول را نمی‌خواهد. من می خواهم بگویم چه دلیلی دارد که جایزه نقدی‌ام را نخواهم. جز من، همه برندگان حاضر در جشن جایزه خود را دریافت کردند.

اما واکنش تلویزیون هم در نوع خود جالب است. کریمان دبیرجشنواره سین سیما در پاسخ به ادعای فریدون آسرایی مبنی بر دریافت نکردن جایزه نقدی اش به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: به همه هنرمندان برگزیده اعلام شده بود برای احترام به نظر و انتخاب مردم حتماً در مراسم ویژه تقدیر که به صورت زنده پخش می‌شود حضور داشته باشند تا جایزه خود را دریافت کنند.

وی افزود: آقای آسرایی به رغم تماس‌ها و درخواست‌های مکرر از چند روز قبل از مراسم اختتامیه حضور در آن را نپذیرفت و تأکید کرد برای یکی از ارگان‌ها کنسرت زنده دارد و ایشان هم حق داشتند، چون مبالغ دریافتی در کنسرت‌ها با جوایز جشنواره مردمی قابل مقایسه نیست.

وی در خصوص ادعای این هنرمند در خصوص حضور در برنامه نیز افزود: اگر منظور ایشان از شرکت در جشنواره، حضور در پایان مراسم حین پذیرایی شام از میهمانان جشنواره بود، که این امر جزء شرایط تقدیر از برگزیدگان جشنواره نبوده است و جناب آسرایی روی سن هم تشریف نیاوردند و تعجب می‌کنم که چرا چنین مطلبی را بیان کرده است.

کریمان در پاسخ به این سوال که آیا تمامی مخاطبان برنده جشنواره جایزه خود را دریافت کردند نیز گفت: تعداد محدودی از مخاطبان سروش باقی ماندند که در حال انجام مراحل مالی و اداری جهت ارسال جوایز آن‌ها هستیم که به بزودی این کار انجام می‌شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-07-24 23:54

افزودن دیدگاه جدید