کد مطلب: 

215820

این دختر 12 سال برده ناپدری منحرف بود/ تولد مخفیانه چهار کودک!

دختری جوان سالیان طولانی با پدر و مادرش رابطه نامشروع داشت.
این دختر 12 سال برده ناپدری منحرف بود/تولد مخفیانه 4 بچه

به گزارش رکنا، رابطه جنسی یک دختر جوان با پدر و مادرش به مدت 12 سال به طور مستمر ادامه داشت. این دختر هیچ رضایتی از رابطه جنسی سه نفره با والدین خود نداشت اما اجبارا تن به این کار می داد.

یک زن اهل لویی زیانا پرده از رازی مخوف برداشته است و پس از 12 سال خواستار مجازات جنایتکاران که پدر و مادرش بودند شد.

خانم استسی اسپیون به دادگاه رفت و در خواست گرفتن وکیلی داشت که از او در برابر پدر و مادرش که دو جنایتکار شیطان صفت بودند دفاع کند.

این قربانی در گزارش خود ادعا کرده است که ناپدری‌ 68 ساله و مادر 58 ساله اش به مدت 12 سال او را مورد تجاوز قرار داده اند که نتیجه آن به دنیا آوردن 4 فرزند می باشد.

تجاوز های این ناپدری بی رحم که از کودکی شروع شده است در حالی بود که مادرش هیچ وقت مداخله نکرد و باعث شد که اسپیون در سن 13 سالگی باردار شود و 3 فرزند بعدی اش نیز در سن 15 و 18 سالگی به دنیا آمدند.

هیئت منصفه دادگاه تصمیم به متهم کردن مادر قربانی گرفت و او به جرم چندین سال تجاوز و اذیت و آزار جنسی و سوء استفاده از کودک، محکوم به پرداخت 250/000 دلار جریمه نقدی و ناپدری نیز به حبس ابد محکوم شد.

قربانی در گفته های خود افزود که من هیچ راه فرار و یا هیچ انتخاب دیگری نداشتم و باید بگویم که این از مرگ بدتر بود زیرا هرگز پایانی نداشت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-07-21 20:47

افزودن دیدگاه جدید