کد مطلب: 

215671

مسافران جام‌جهانی، روسیه را آباد کردند

در جام جهانی ۲۰۱۸، هواداران خارجی که برای گردش به روسیه آمده بودند حدود ۱۰۰ میلیارد روبل خرج کرده اند.
مسافران جام‌جهانی، روسیه را آباد کردند

به گزارش سایت اسپورت اکسپرس روسیه، سرگئی سوبیانین، شهردار مسکو با اعلام این خبر گفت: هزینه‌های آماده‌سازی مسکو برای میزبانی از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه قطعا با پول‌هایی که خارجی‌ها در طول رقابت‌ها خرج کرده‌اند بازگشته است. هوادارانی که برای تماشای بازی‌ها به مسکو آمده‌ بودند ۹۶ میلیارد و ششصد هزار روبل در این شهر خرج کردند. در دوره برگزاری رقابت‌ها نیز ۳ میلیون و ششصد هزار توریست از مسکو دیدن کردند. در جام جهانی ۲۰۱۸ ، هواداران خارجی که برای گردش به روسیه آمده بودند حدود ۱۰۰ میلیارد روبل خرج کرده اند.

مسافران جام‌جهانی، روسیه را آباد کردندوزارت شرایط اضطراری روسیه نیز ارزیابی بسیار مطلوبی از سیستم پاسخگویی و پیشگیری از وضعیت بحرانی داشته است.

رینات، یکی از مقامات وزارت شرایط اضطراری روسیه در این رابطه گفت: همه کارها بدون حادثه و با بهترین کیفیت با توجه به آماده‌سازی‌های قبلی انجام شد. سیستم پیشگیری و پاسخگویی وزارت شرایط اضطراری نیز در سطح بسیار مطلوبی بود و مسئله مهم این است که میهمانان و هواداران خارجی از عملکردمان رضایت داشتند.

جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از روز ۲۴ خرداد ماه گذشته در ۱۲ ورزشگاه ۱۱ شهر روسیه آغاز شد و یکشنبه شب با قهرمانی فرانسه پایان یافت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-07-18 08:06

افزودن دیدگاه جدید