کد مطلب: 

215577

برانکو: نمی‌دانم چرا بیرانوند به تمرین نیامد

سرمربی سرخ پوشان در حاشیه تمرین امروز این تیم با خبرنگاران به صحبت پرداخت.
برانکو: نمی‌دانم چرا بیرانوند به تمرین نیامد

به گزارش ورزش سه، برانکو ایوانکوویچ در تمرین امروز پرسپولیسی ها گفت: قبل از هر چیز مایلم تبریک بگم به خودم و تیم ملی کشورم که به فینال جام جهانی رسید. به همین دلیل امیدوارم امشب تیم ملی کرواسی بتواند به عنوان قهرمانی جام جهانی دست پیدا کند.

او درباره شرایط تیم گفت: درباره اردوی‌مان باید بگویم که از حضور در کرواسی و شهر واراژدین خیلی راضی هستم. آنجا شرایط خوبی برای تمرین داشتیم. چهار بازی دوستانه انجام دادیم. هیچ تغییری هم در برنامه اولیه‌مان به وجود نیامد و اکنون خوشبختانه تمام بازیکنان مان سالم و سلامت هستند به غیر از شجاع که مشکلی در گردنش دارد. خوشبختانه اوضاع خوب است و پس از واراژدین فاز سوم اردوی مان را در تهران آغاز کردیم.

سرمربی پرسپولیسی ها درباره وضعیت امیری و بیرانوند که هنوز به تیم اضافه نشدند و البته قضیه تمدید قرارداد آنها گفت: امیری که قراردادش تمام شده است. باشگاه مایل است قرارداد او را تمدید کند. البته بیرانوند همچنان با ما قرارداد دارد و نمی دانم چرا سر تمرین نیامده است.

برانکو درباره پیشنهادات خارجی بیرانوند و جدایی او از پرسپولیس گفت: نمی فهمم این حرف یعنی چه، من هم چهار تا پیشنهاد دارم اما اکنون آمده ام سر تمرین. طبیعی است موافق جدایی او نباشم اما این موضوع در وهله اول به باشگاه برمی‌گردد.

مرد کروات فوتبال ایران درباره احتمال برگزار نشدن دیدار سوپرجام گفت: احتمال برگزار نشدن یعنی چه؟ برگزار می شود یا خیر؟ (او با پاسخ خبرنگاران مبنی بر اردوی استقلالی ها در المان روبرو شد) اینکه استقلالی ها میخواهند به اردو بروند مشکل من نیست مشکل آنهاست. این فدراسیون است که باید تصمیم بگیرد بازی برگزار شود یا خیر.

سرمربی پرسپولیسی ها درباره عدم حضور در برنامه زنده تلویزیونی گفت: شما می بینید که اکنون من کجا حضور دارم؟ تیم من تمرین داشت و باید سر تمرین حضور پیدا می کردم. اگر برایم مهم بود که بخواهم این بازی را تفسیر کنم به روسیه می رفتم! چرا فکر میکنید حضور در آن برنامه اینقدر مهم است؟ من فقط یک هوادارم.

برانکو درباره برنامه تمرینی تیم ملی برای حضور در جام ملت های آسیا گفت: من چیزی در این باره نمی دانم و از برنامه تیم ملی هیچ خبری ندارم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-07-15 21:10

افزودن دیدگاه جدید