کد مطلب: 

215408

مشورت شماره 10 پرسپولیس با ستاره تیم ملی والیبال برای رفتن به لهستان

بازیکن جدید ایرانی تیم اشلانسک وروتسواو لهستان ابراز امیدواری کرد هواداران پرسپولیس از او به خاطر جدایی از این تیم ناراحت نشده باشند.
مشورت شماره 10 پرسپولیس با ستاره تیم ملی والیبال برای رفتن به لهستان

به گزارش خبرآنلاین، فرشاد احمدزاده در رابطه با نخستین ارزیابی‌های خود از حضور در لهستان گفت: من برای آمدن به لهستان با میلاد عبادی‌پور، بازیکن ایرانی تیم والیبال اسکرا صحبت کردم. ما متولد ارومیه هستیم و از خوبی‌های لهستان به من گفت. از زندگی در این کشور خوشم آمد و مردم مهربان هستند. واقعا خوشحالم که به لهستان آمدم.

وی درباره فوتبال ایران و عملکرد تیم ملی در جام جهانی 2018 روسیه اظهار داشت: باشگاه‌های ایرانی بسیار استوار هستند، زیرا کمبود بازیکن خوب در کشورمان نداریم. فقط کمتر کسی لیگ فوتبال ایران را تحت‌نظر می‌گیرد و به چشم نمی‌آید. این لیگ کاملا به قاره آسیا وابسته است اما تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2018 روسیه نشان داد که دارای توانمندی‌های بزرگی هستیم. اطمینان دارم که در آینده شاهد نتایج بهتری از تیم ملی فوتبال ایران خواهید بود.

فرشاد احمدزاده درباره بازی در یکی از بزرگترین‌ تیم‌های باشگاهی ایران (پرسپولیس) خاطرنشان کرد: 3 سال در پرسپولیس بازی کردم و ارتباط بسیار خوبی با هواداران داشتم. امیدوارم از آمدنم به تیم اشلانسک وروتسواو ناراحت نشده باشند، زیرا می‌خواستند که در پرسپولیس بمانم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-07-11 16:38

افزودن دیدگاه جدید