کد مطلب: 

215365

انتقاد محمد نوازی از مدیران استقلال: «عشق شهرت»‌ها فقط مصاحبه می‌کنند

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد که این باشگاه دچار ضعف مدیریتی است و کسانی که در استقلال مدیر شده‌اند، سابقه‌ای در ورزش نداشته‌اند.
انتقاد محمد نوازی از مدیران استقلال: «عشق شهرت»‌ها فقط مصاحبه می‌کنند

به گزارش تسنیم، محمد نوازی درباره جدایی امید ابراهیمی و وضعیت نگران کننده این تیم، گفت: هواداران حق دارند که نگران استقلال باشند. خیلی وقت است که بازی‌ها به‌پایان رسیده اما هنوز تیم بلاتکلیف مانده و فقط تمرینات شروع شده است، اینها همه نشان‌دهنده ضعف مدیریت است.

وی با اشاره به اعتراض‌های وینفرد شفر به وضعیت باشگاه استقلال عنوان کرد: متأسفانه مربی خارجی همین است و تا کوچکترین اتفاقی می‌افتد، از کشور خارج می‌شوند. کار‌ها را تلفنی نمی‌توان انجام داد و باید به دفتر باشگاه بیایند و مشکلات را حل کنند. بازیکنانی که از استقلال جدا می‌شوند؛ حق دارند، چون فوتبال حرفه‌ای شده و این بازیکنان دیگر مثل ما نیستند که همه‌جوره در تیم بمانند و حتی صدایمان هم در نیاید. بازیکنان الآن زرنگ شده‌اند.

مربی پیشین استقلال ادامه داد: با عملکرد خوبی که امید ابراهیمی و بقیه بازیکنان در تیم ملی داشتند، طبیعی بود که بعد از جام جهانی پیشنهادات خوبی داشته باشند که باعث جدایی آنها از استقلال شود. این اتفاق حالا رخ داده است. استقلال دچار ضعف مدیریتی است و متأسفانه افرادی مدیر استقلال شده‌اند که در سیستم ورزشی نبوده‌اند و برحسب اتفاقاتی که رخ داده است، مدیر شده‌اند.

نوازی تصریح کرد: به‌غیر از افتخاری که در فوتسال بوده، معلوم نیست به سایر مدیران استقلال مانند توفیقی روی چه‌حسابی در باشگاه مسئولیت داده‌اند. الآن هم که همه چیز دست ایشان (توفیقی) است. آمده‌اند با ارتباطاتی که داشتند بازیکنانی از رده سنی جوانان گرفته‌اند، اما شفر آنها را قبول نکرده است، این واقعاً خنده‌دار است، در صورتی که بازیکنان رده‌‌های جوانان و امید استقلال از آنها بهتر بودند و من سال گذشته تعدادی از آنها را برای حضور در تیم اصلی به باشگاه معرفی کرده‌ بودم.

مربی فصل گذشته امیدهای استقلال راجع به تناقض‌هایی که در صحبت‌های افتخاری وجود دارد، خاطرنشان کرد: وقتی من محمد نوازی بخواهم با بازیکنی صحبت کنم، می‌روم در خفا صحبت‌ می‌کنم اما این آقایان «عشق شهرت» هستند و فقط مصاحبه می‌‌کنند و آخر هم که هیچ. خودشان می‌دانند که این کار‌ها فایده‌ای ندارد.

وی با انتقاد از رفتار مدیران استقلال که در نیمه‌شب با بازیکنان جدید قرارداد امضا می‌کنند، به تسنیم گفت: مدیران اگر بخواهند کار کنند در همان ساعت اداری کار‌ها را می‌توانند انجام دهند و احتیاجی نیست که تا ساعت 3 بامداد در باشگاه باشند؛ البته اینها دفتر شخصی دارند و تا ساعت 3 صبح آنجا هستند! کار را باید به کاردان سپرد، نه اینکه افرادی غیراستقلالی بیایند و در باشگاه پست و سمت بگیرند.

نوازی ادامه داد: باشگاه استقلال این‌همه پیشکسوت دارد اما رفتند از جای دیگر برای تیم‌های پایه مربی آوردند. آن هم در حالی که باید روی تیم‌های پایه سرمایه‌گذاری شود نه اینکه فقط فکر کنند باید برای تیم اصلی هزینه کنند چون همین بازیکنان تیم‌‌های پایه هستند که آینده باشگاه را تضمین می‌کنند. مدیران استقلال فکر می‌کنند بازیکن‌سازی، زود‌پز است که از یک طرف وارد شوند و از طرف دیگر بازیکن حرفه‌ای بگیرند.

وی درباره پندار توفیقی، که مسئولیت معاونت ورزشی باشگاه استقلال را به‌عهده دارد، گفت: توفیقی را اصلاً نمی‌شناسم و نمی‌دانم قبلاً کجا بوده و بدون هیچ رزومه ورزشی‌ در باشگاه استقلال همه‌کاره شده است. متأسفانه باشگاه طوری شده است که هرکسی که لابی دارد یا مدیر می‌شود یا مربی.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-07-10 17:11

افزودن دیدگاه جدید