کد مطلب: 

215244

تعیین شعبه ویژه‌ رسیدگی به پرونده بازار سکه و ارز

رییس کل دادگستری استان تهران گفت که به دستور رییس قوه قضاییه برای پیگیری پرونده بازار سکه و ارز، شعبه ویژه‌ای در دادسرا پیش بینی شده است.
تعیین شعبه ویژه‌ رسیدگی به پرونده بازار سکه و ارز

به گزارش سیتنا، غلامحسین اسماعیلی در گفت‌وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: در حوزه بازار سکه و ارز در مراجع قضایی تشکیل پرونده شده است و تاکنون کیفرخواستی برای این پرونده‌ها صادر نشده است.

رییس کل دادگستری استان تهران تصریح کرد: از ناحیه دادسرا دستوراتی خطاب به ضابطین، بانک مرکزی و بخش های مختلف صادر شده و استعلاماتی نیز از آنها به عمل آمده است. دستگیری‌هایی هم از ناحیه پلیس در اجرای دستورات مقامات قضایی دادسرا صورت گرفته است.

وی عنوان کرد: حسب الامر ریاست محترم قوه قضاییه برای پیگیری این موضوع، شعبه ویژه‌ای در دادسرا پیش بینی شده است، از ناحیه مرجع قضایی وصول گزارشاتی را به همراه داشته و در مواردی هم که تا الان دستگیری‌هایی انجام شده است و با دقت و سرعت نسبت به موضوع رسیدگی خواهد شد.

اسماعیلی در پایان با تاکید بر اینکه موارد اعلام شده در حال حاضر در دادسرا مطرح و در مرحله تحقیقات مقدماتی است، خاطرنشان کرد: چنانچه پس از تکمیل تحقیقات در ارتباط با برخی از این افراد مجرمیت احراز شود پرونده به دادگاه ارسال خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-07-07 14:25

افزودن دیدگاه جدید