کد مطلب: 

215203

افشای خیانت راموس به رونالدو

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی و گلزن باشگاه رئال مادرید، گفته که سرجیو راموس، از پشت به وی خجر زده است، چرا که به تعبیر رونالدو، راموس از ماه‌ها پیش از تصمیم فلورنتینو پرز در فروشش به باشگاهی دیگر، با خبر بوده است.
افشای خیانت راموس به رونالدو

به گزارش سرویس بین الملل ایران پژواک، رسانه‌های ایتالیایی و اسپانیایی، در چند روز گذشته، گزارش‌هایی درباره انتقال کریستیانو رونالدو به یوونتوس منتشر کردند.

منابع ایتالیایی گفته‌اند که انتقال رونالدو، به زودی انجام خواهد گرفت و بازیکن پرتغالی، اکنون خود را یک یوونتوسی می‌داند.

راموس یکی از بزرگترین حامیان رونالدو در سال‌های گذشته بود. اما او اخیرا به دوستان نزدیک خود در باشگاه رئال مادرید گفته که تصمیم پرز در فروش رونالدو را از ماه‌ها پیش می‌دانسته است. رونالدو با توجه به دوستی نه ساله‌اش با راموس، پنهان کردن این موضوع را یک «خیانت» دانسته است.

روزنامه اسپانیایی «دیاریو گل» گفته که پرز نشست‌هایی دوره‌ای با راموس به عنوان کاپیتان رئال مادرید داشته است و درباره محافظت از دست‌آورهای این باشگاه گفت‌وگو می‌شد.

پرز معتقد است که رونالدو با توجه به سن بالایش، نمی‌تواند برای سال‌های آینده با همین سطح کنونی بازی کند. گفته می‌شود که راموس، با این ایده رئیس باشگاه موافق بوده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 3.6 (5 رای)
سیتنا 5
2018-07-06 17:01

افزودن دیدگاه جدید