کد مطلب: 

215196

ستاره هایی که به خاطر چاقی سرزنش شدند

وزن و هیکل سلبریتی ها یکی از پررنگ ترین عناصر در چشم عوام و طرفداران است.
ستاره هایی که به خاطر چاقی سرزنش شدند

به گزارش سیتنا، به علت تغییر شدید استانداردها طبق چیزی که رسانه ها به ما می گویند، خیلی از زنان به تلاش های ناسالم برای «جا شدن در بازه ی استاندارد زیبایی» روی آورده اند، خیلی از زنان نیز نا امید شده اند، و برخی از زنان با فرم بدنی شان کنار آمده اند و برخلاف استانداردهای تحمیلی به حرکت خود ادامه داده اند. تعدادی از این زنان سلبریتی هایی هستند که در ادامه می بینیم:

۱- اشلی گراهام

اشلی گراهام یکی از عجیب ترین کارهای هالیوود را کرده است، او با اضافه وزنش در هالیوود مدل شده است تا به زنان دارای اضافه وزن نشان دهد برای زیبایی و خوش پوشی لزوماً نباید لاغر بود.

۲- تایرا بنکز

تایرا بنکز مدل، خواننده، و بازیگری که شهرتش این روزها کمتر شده است، در زمانی که در اوج شهرت بود عکس هایی از او منتشر شد که چاق شده بود. خیلی ها در صفحات شخصی به او حمله کردند و او در یک برنامه زنده تلویزیونی گفت: «به همه کسانی که برای من پیام های زشت می فرستند: می توانید در حسادتی که به من دارید بمیرید!»

۳- کریسی تایگن

همسر بی نظیر و جذاب جان لجند، کریسی تایگن که خودش مدل بود و به همین مساله «سرزنش چاقی» دچار شد، در پاسخ گفت: «در دنیای واقعی که احتمالاً با آن آشنایی ندارید، نمی توانید به کسی بگویید که چاق شده است، چون این مساله اجتناب ناپذیر است.»

۴- ملیسا مک کارتی

وقتی خبرنگار روزنامه نیویورک در نقدی به فیلمی که ملیسا در آن بازی کرده بود، او را «اندازه تراکتور» نامید، همه از این تندی و وقاحت شوکه شدند. ملیسا در پاسخ گفت: «من فقط برای کسی که در این همه نفرت غرق شده است احساس ناراحتی می کنم. او به وضوح زندگی بد و مشکل داری دارد، ولی من زندگی خوبی دارم و هر روز در کنار شوهر و فرزندانم شادم.»

۵- کیت وینسلت

این بازیگر برنده اسکار از زمانی که بازیگر شد برای اضافه وزنش توسط رسانه ها سرزنش می شد. کیت اکنون مادر سه فرزند است و می گوید در زندگی مسائل خیلی مهم تری نسبت به رسیدن به وزنش دارد. او می گوید: «فکر می کنید بعد از هر زایمانم رژیم گرفتم تا در عرض چند هفته به وزن اول برگردم؟ نه، البته که نه، این دیوانگی است.»

۶- جسیکا سیمپسون

او پس از زایمان دومش در سال ۲۰۱۶ وزن اضافه کرد و آنقدر تحت فشار رسانه ها قرار گرفت که مجبور شد در برنامه کاهش وزن ثبت نام کند، ولی بعد پشیمان شد و دید قبل از زایمانش هم بابت وزنش  سرزنش می شده است. بنابراین در مقابل انتقادات ایستاد و گفت : «اجازه نمی دهم استانداردهای کنونی ساخته شده بر مبنای هیچ چیز روی زندگی فرزندانم تاثیر بگذارد.»

۷ – ادل

این خواننده معروف و برنده جایزه های بسیاری مثل گرمی، تقریبا توسط همه طراحان مد «چاق» خوانده شد. اما او می گوید هیچ وقت نخواسته شبیه دخترهایی شود که روی جلد مجلات نشان داده می شوند. او می گوید نماینده اکثریت زنان جامعه است و از این بابت خوشحال است.

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-07-06 07:25

افزودن دیدگاه جدید