کد مطلب: 

214762

اعتراض تند خواننده راک به رهبران غرب

نوازنده و خواننده سرشناس انگلیسی رهبران دنیای غرب را در موضوع بحران پناهجویان «ترسو» خطاب و از نقش یونان در این بحران تقدیر کرد.
اعتراض تند خواننده راک به رهبران غرب

به گزارش رویترز، استینگ شامگاه شنبه پیش از اجرای برنامه در اجلاس عفو بین‌الملل در آتن مرکز یونان گفت: «خدا را شکر که یونان هست و راه را نشان می‌دهد. در زمانه‌ای که دیگران دیوار می‌سازند، شما نشان دادید چطور باید با بحران آوارگان و پناهجویان کنار آمد. در دورانی که کودکان را از مادران جدا می‌کنند و در قفس می‌اندازند، شما یونانی‌ها با مهربانی و سخاوت و همدردی رفتار می‌کنید.»

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا روز چهارشنبه پس از واکنش‌های گسترده داخلی و جهانی دستور داد به روند جداسازی کودکان از خانواده‌ها در مرزهای ایالات متحده پایان داده شود. این در حالی است که سرنوشت بیش از 2300 کودک جداافتاده از خانواده همچنان در هاله‌ای از ابهام است.

یونان 11 میلیون نفری سال گذشته میلادی رکورد پذیرش 58 هزار و 661 پناهجو را به نام خود ثبت کرد تا در اتحادیه اروپایی صدرنشین میزبانی از آوارگان باشد. امانوئل مکرون، رئیس‌جمهوری فرانسه روز شنبه از اعمال تحریم‌های اتحادیه اروپایی علیه کشورهایی حمایت کرد که پناهجویان را نمی‌پذیرند.

استینگ 66 ساله رهبران کشورهای غربی را گروهی ترسو خطاب کرد که نمی‌توانند برای بحران پناهجویان راه‌حل بیابند. او گفت: «دموکراسی اینجا در یونان آغاز شد و شما دارید به ما یاد می‌دهید بار دیگر چطور متمدن باشیم.»

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-06-25 23:50

افزودن دیدگاه جدید