کد مطلب: 

214719

تجاوز به پسر نوجوان توسط شرور محله

مردی شرور پسر نوجوان را با تهدید چاقو هدف تجاوز قرار داد.
تجاوز به پسر نوجوان توسط شرور محله

به گزارش سیتنا، پسری که سامان نام دارد در شکایت خود گفت: روز گذشته یکی از همسایه هایمان که مرد شروری است با تهدید مرا سوار بر موتورش کردو به خانه اش برد که درآنجا با تهدید و زور مرا هدف نیت شومش قرار داد.

وی افزود: قادر پس از اجرای نقشه اش 200 هزار تومان پولی را که همراهم بود گرفت و تهدید کرد اگر از دستش شکایت کنم کاری می کند که هر روز آرزوی مرگ کنم من وحشت داشتم تا اینکه شنیدم قادر به تهران رفته است و شاید تا یک ماه برنگردد بخاطر همین جرات کردم شکایت کنم.

با دستور قاضی پلیس خیلی زود قادر را ردیابی کرد و وقتی او برگشته بود تا با جمع کردن وسایلش به تهران برود او را دستگیر کرد.

قادر که بررسی ها نشان می داد شرور است و به زندان هم افتاده است در بازجویی ها گفت: مدتی بود که سامان با شرورهای محل که اهل درگیری و خلاف هستند رفت وآمد داشت به همین خاطر وقتی این پسر نوجوان را دیدم 2 سیلی به صورتش زدم و خواستم تا دیگر با این افراد نباشد که زندگی اش خراب شود.

وی افزود: سامان پسر خوبی است و چون برای من مهم است برایش یک موتور خریدم تا عنوان شاگرد در مغازه ام  کار می کند حالا که می بیند می خواهم از به تهران بروم و او را با خودم نبرم می خواهد تا انتقام آن 2 سیلی را از من بگیرد.

بنابه این گزارش، تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-06-24 23:02

افزودن دیدگاه جدید