کد مطلب: 

214410

عکس بی وزنی خانم بازیگر و کارگردان

تینا پاکروان در فیلم سینمایی «بی‌وزنی» به کارگردانی مهدی فردقادری به ایفای نقش می‌پردازد.
عکس بی وزنی خانم بازیگر و کارگردان

به گزارش سیتنا، تینا پاکروان پیش‌تر در فیلم‌های «متروپل»، «خانه کاغذی» و «سارا و آیدا» به ایفای نقش پرداخته بود. او همچنین «لس آنجلس-تهران» را در مقام کارگردان آماده نمایش دارد.

وی به تازگی به عنوان بازیگر به فیلم «بی‌وزنی» به کارگردانی مهدی فردقادری پیوسته که اوایل خرداد در تهران کلید خورده است. پیش از این نیز بهاره کیان افشار مقابل دوربین مهدی ایل بیگی رفته بود.

این فیلم سینمایی دومین فیلم بلند مهدی فردقادری بعد از «جاودانگی» است که تاکنون ضمن حضور در بیش از بیست جشنواره بین المللی موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم جشنواره‌های ایسچیا ایتالیا و رویاها نیویورک شده است.

تهیه کنندگی «بی وزنی» بر عهده مرتضی شایسته است و فیلمنامه آن توسط فردقادری به نگارش درآمده است که قصه‌ای زنانه دارد که از نظر فرمی در فضایی متفاوت از «جاودانگی» ساخته خواهد شد.

دیگر عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از نویسنده، کارگردان و مجری طرح: مهدی فرد قادری، مدیر فیلمبرداری: مهدی ایل بیگی، مدیر صدابرداری: وحید رضویان، طراح چهره‌پردازی: سودابه خسروی، طراح صحنه و لباس: مهدی فرد قادری، دستیار اول کارگردان: سهیل برخورداری، برنامه‌ریز: علی نصیر، عکاس: امیر حقبر، طراحی رقص: لیلا جعفری، تهیه کننده: مرتضی شایسته.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-06-17 17:49

افزودن دیدگاه جدید