کد مطلب: 

214297

همه عادت‌های عجیب و غریب ملانیا ترامپ

ملانیا ترامپ از زمان به پیروزی رسیدن دونالد ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری همواره زیر ذره‌بین رسانه‌ها بوده است، البته این توجه بیش از اندازه به او دلایلی نیز دارد.
همه عادت‌های عجیب و غریب ملانیا ترامپ

به گزارش سیتنا، شاید نخستین دلیل این باشد که او نخستین بانوی اول آمریکاست که در خارج از آمریکا به دنیا آمده و بزرگ شده است. ملانیا ترامپ در اسلوونی تحت نام ملانیا ناوس به دنیا آمد و بزرگ شد و‌ سال ٢٠٠١ تابعیت آمریکا را دریافت کرد. او همچنین نخستین بانوی اول آمریکاست که در یک کشور کمونیستی به دنیا آمده است. در آن زمان اسلوونی جزو بخش شمالی یوگوسلاوی و تحت کنترل جوزپ برو تیتو، دیکتاتور کمونیست بود.

علاوه بر همه اینها، ملانیا ترامپ عادت دیگری نیز دارد. بیشتر بانوهای اول‌‌ آمریکا برای بزرگ کردن فرزندان از پرستار بچه کمک می‌گرفتند، اما ملانیا ترامپ علاقه دارد خود شخصا بر تربیت فرزندانش نظارت داشته باشد. او همچنین زمانی که ترامپ در انتخابات پیروز شد، اعلام کرد که قصد ندارد در کاخ سفید زندگی کند و برای مدتی در نیویورک زندگی کرد. ملانیا گفته بود که به خاطر پسرش تا زمانی که مدرسه را تمام نکرده است به واشنگتن نخواهد رفت.

ملانیا ترامپ در اقدامی عجیب در نخستین سخنرانی سالانه ترامپ در کنگره، شوهرش را همراهی نکرد و به تنهایی به سالن کنگره رفت. البته او این کار را زمانی انجام داد که میانه‌اش با ترامپ شکرآب بود. ملانیا ترامپ بعد از موضوعاتی که درباره روابط غیراخلاقی شوهرش با استورمی دانیلز، ستاره فیلم‌های غیراخلاقی منتشر شد رابطه خوبی با همسرش ندارد و حتی در کاخ سفید نیز جدا از همسرش زندگی می‌کند. او حتی زمانی در گفت‌وگو با رسانه‌ها گفته بود که آرزو دارد در یک جزیره دورافتاده به‌دور از همه این هیاهوها زندگی کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-06-14 20:50

افزودن دیدگاه جدید