کد مطلب: 

214229

آخرین پیامک عجیب مرد مشهدی به زن جوان قبل از مرگ مشکوک

صدای ناله های دردناک مرد جوانی که در آسمان بولوار شاهنامه مشهد می پیچید، با مرگ مشکوک وی قطع شد.
آخرین پیامک عجیب مرد مشهدی به زن جوان قبل از مرگ مشکوک

به گزارش رکنا، بعدازظهر شنبه گذشته، اهالی خیابان شاهنامه 31 مشهد در تماس با پلیس از مرگ مرد جوانی خبر دادند که به تنهایی در یک خانه ویلایی زندگی می کرد. دقایقی بعد نیروهای انتظامی با ورود به منزل مسکونی با جسد جوان 36 ساله ای روبه رو شدند که بنا به اظهارات همسایگان از حدود دو ماه قبل در این محل زندگی می کرد و فرد آرامی بود.

با گزارش مرگ مشکوک این جوان به بازپرس ویژه قتل عمد، حدود ساعت 2 بعدازظهر شنبه گذشته، قاضی احمدی نژاد برای بررسی موضوع عازم محل کشف جسد شد و بدین ترتیب تحقیقات در این باره ادامه یافت.

بررسی های قضایی نشان می داد مرد 36 ساله در یک مرکز ترک اعتیاد مشغول به کار بود اما از حدود دو روز قبل از مرگ، صدای ناله های دردناکش در آسمان بولوار شاهنامه می پیچید! کبودی های گسترده روی پا و خراشیدگی کف دست حکایت از ماجرایی مشکوک داشت به همین خاطر بازپرس ویژه قتل عمد، دستور تحقیقات در این باره را صادر کرد.

بررسی های مقدماتی بیانگر آن بود که مرد 36 ساله قبل از مرگ پیامکی برای یک زن جوان ارسال و بیان کرده که برای دومین بارتصادف کرده است! ادامه بررسی ها نشان داد: او در حالی که از شدت درد ناله می کرد به پزشک نیز مراجعه نکرده بود.

این گزارش حاکی است، با انتقال جسد به پزشکی قانونی، تحقیقات درباره چگونگی مرگ مشکوک این جوان 36 ساله ادامه دارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-06-12 21:32

افزودن دیدگاه جدید