کد مطلب: 

214193

فرصت‌طلبان اقتصادی از داعش بدترند

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: متاسفانه در داخل کشور دوستانی داریم که سیستم داخل کشور را با دشمن اشتباه گرفته‌اند و بنده بارها تاکید کرده‌ام، افرادی که به دنبال فرصت‌های اقتصادی نادرست هستند، از داعش برای ملت ایران بدترند.
فرصت‌طلبان اقتصادی از داعش بدترند

دکتر معصومه آقاپورعلیشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری "ایران پژواک" پیرامون افزایش قیمت افسارگیسخته‌ی دلار، خودرو، سکه و کالاهای اساسی و سکوت تیم اقتصادی دولت نسبت به این افزایش قیمت‌ها، گفت: در رابطه با افزایش قیمت‌ها که مرتبط با کمیسیون اقتصادی است، جلساتی برگزار شد که بحث قانون اصلاح پیشگیری در زمینه‌ی ارز و سکه در حال انجام است. در خصوص کالاهای اساسی نیز تقسیم بندی انجام شده است. بخش‌های پیمانکاری بر عهده‌ی کمیسیون عمران است. بخش‌های بهداشت و سلامت بر عهده‎‌ی کمیسیون بهداشت است و هر کمیسیونی بسته به وظایفی که دارد کارهایی را انجام می‌دهد.
وی، ادامه داد: تا زمانی که ما فضای محیط کسب و کارمان درجه‌ی امنیت لازم را نداشته باشد، مشکلاتمان حل نخواهد شد. در حال حاضر کشور ما در سطح 145 کشور، رتبه‌ی 132 را دارد.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، خاطرنشان کرد: کشور باید به سمت تولید ناخالص ملی قدم بردارد، جذب سرمایه گذاری خارجی صورت گیرد، بانک‌های کشور به بانک‌های جهانی متصل شوند و شفافیت و صراحت در امور اقتصادی داشته باشیم و ثبات سیاسی و اقتصادی هم در داخل کشور و هم در خارج از کشور داشته باشیم.
وی، افزود: نماد و ویترین کشور ما در دنیا باید مناسب باشد و چهره‌ای تعاملی و گفت‌وگویی داشته باشیم نه چهره‌ای جنگ ستیز و چالشی، مخصوصا در بخش تجارت جهانی و بازارهای جهانی.
آقاپورعلیشاهی در ادامه‌ی گفت‌وگو با ایران پژواک، اظهار کرد: متاسفانه در داخل کشور دوستانی داریم که سیستم داخل کشور را با دشمن اشتباه گرفته‌اند و بنده بارها تاکید کرده‌ام، افرادی که به دنبال فرصت‌های اقتصادی نادرست هستند، از داعش برای ملت ایران بدترند.
دبیر اول کمیسیون اقتصادی مجلس، ادامه داد: ما باید جلوی فعالیت این افراد را بگیریم و هر کمیسیون در مجلس در شاخه‌ی تخصصی خودش در تلاش است تا این عمل محقق شود.
وی، ادامه داد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، باید ایجاد وحدت کنیم و به فکر مردم باشیم و دست از ستیزه جویی سیاسی و اقتصادی برداریم. در حال حاضر وقت انتقام گیری و ایرادگیری نیست.
آقاپورعلیشاهی، افزود: بسیاری از محصولاتی که در حال حاضر در داخل کشور در حال عرضه هستند،  مواد اولیه‌شان برای داخل کشور است و نیازی به افزایش قیمت ندارد و اینها همه فرصت طلبی‌ها، خود تحریمی‌ها و باورهای غلطی است که  یک سری افراد سودجو در کشور انجام می‌دهند.
وی، در ادامه خاطرنشان کرد: باید آگاه و مطمئن باشید که نمایندگان مجلس در کنار مردم هستند. شعار من این است نمایندگان برای مردم، با مردم و در کنار مردم هستند.
انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-06-12 01:51

افزودن دیدگاه جدید