کد مطلب: 

214106

پرونده تیام و الکویت بسته شد

باشگاهی که از آن به عنوان تنها مشتری دست به نقد و جدی ستاره سنگالی استقلال نام برده می‌شد با جذب مهاجم تونسی و پر کردن فهرست بازیکنان خارجی خود عملاً پرونده انتقال مامه بابا تیام را بست تا خبری امیدوار‌کننده به طرفداران نگران استقلال برسد.
پرونده تیام و الکویت بسته شد

به گزارش خبرورزشی، باشگاه الکویت که این بار فرصت دارد تا از پلی‌‌آف اول شانس خود را برای رسیدن به مرحله نهایی لیگ قهرمانان آسیا امتحان کند بعد از جنجال‌هایی که در راه جذب ستاره سنگالی استقلال رقم خورد عصر دیروز با مهاجمی تونسی و سرشناس به نام حمزه الحمر که سابقه درخشانی در لیگ این کشور دارد به توافق رسید و مراسم معارفه خرید جدید خود را با حضور مدیران باشگاه و اهالی رسانه برگزار کرد تا به این ترتیب جذب مهاجم خارجی در باشگاه کویتی مختومه شود. با حضور مهاجم تونسی فهرست سهمیه‌های خارجی باشگاه الکویت کامل شد تا مامه تیام یک گام دیگر به تمدید قرارداد با استقلال نزدیک شود.

با این اتفاق سران باشگاه استقلال فرصت را مغتنم شمرده و این بار با جدیت بیشتری مذاکرات با این بازیکن که در تعطیلات به سر می‌برد را پیش بردند، مذاکراتی که گفته می‌شود بسیار مثبت بود تا هم تیام و هم سران باشگاه با توافق بر سر بسیاری از جزئیات امیدوار به تمدید قرارداد باشند. تیام که براساس قرارداد جدید مبلغی در حدود یک تا یک میلیون و صد هزار یورو دریافتی خواهد داشت فصل آتی با پیراهن شماره 7 استقلال در لیگ برتر و لیگ قهرمانان به میدان خواهد رفت.

وینفرد شفر سرمربی استقلال که در تعطیلات به شدت نگران وضعیت تمدید قرارداد ستاره گلزن خود بود طی 48 ساعت گذشته در تماس با سران استقلال پیگیر روند مذاکرات با این بازیکن همین‌طور خریدهای جدید شد که باشگاه به مربی آلمانی نوید داد به زودی قرارداد تیام به صورت رسمی تمدید می‌شود و این بازیکن در لیگ هجدهم برای استقلال به میدان خواهد رفت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-06-09 23:16

افزودن دیدگاه جدید