کد مطلب: 

214009

تیام با آقاخان استقلال را متحول می‌کند

جواد قراب عضو هیات مدیره استقلال به هواداران این تیم اطمینان خاطر داد که تیمی پرقدرت برای فصل آینده بسته خواهد شد.
تیام با آقاخان استقلال را متحول می‌کند

به گزارش خبرورزشی، قراب که به شدت پیگیر نقل و انتقالات این تیم است از شرایط این روزهای آبی‌پوشان، بحث حضور دوباره تیام و همچنین تمدید قرارداد بازیکنان کلیدی صحبت‌های زیر را انجام داد.

شرایط این روزهای استقلال چطور است؟
خدا را شکر شرایط خوبی داریم. شفر این روزها به مرخصی رفته و باشگاه هم به دنبال جذب بازیکنان مورد نیاز وی است. تا حدودی توانسته‌ایم بازیکنانی که کادر فنی می‌خواهد را با آنها مذاکره کنیم تا تیمی پرقدرت برای فصل بعد آماده کنیم. همه چیز خوب است و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

مرتضی آقاخان هم به جمع استقلالی‌ها پیوست.
فکر می‌کنم این بازیکن فصل گذشته یکی از بهترین بازیکنان پیکان بود و گل‌های فراوانی را هم برای این تیم به ثمر رسانده بود. تا جایی که من می‌دانم او از نظر مالی هم شرطی نگذاشته بود و این نشان می‌دهد که این بازیکن چقدر به استقلال علاقه‌مند است. فکر می‌کنم اگر تیام هم بماند و با حضور آقاخان فصل آینده در خط حمله یک تیم هجومی خواهیم داشت و فکر می‌کنم آقای گل از جمع آبی‌پوشان باشد.

این روزها بحث تمدید قرارداد ابراهیمی و غفوری هواداران استقلال را نگران کرده است.
هواداران نگران نباشند. ما قطعا این بازیکنان را در استقلال نگه خواهیم داشت چون هر دو نیازِ کادر فنی هستند. ان‌شاءا... بعد از بازگشت ابراهیمی از جام‌جهانی با وی مذاکره خواهیم کرد تا باز هم در خدمت این هافبک بااخلاق باشیم. وریا نیز مشکل خاصی ندارد و او هم در استقلال خواهد ماند.

وضعیت تیام به کجا خواهد رسید؟
فکر می‌کنم در قضیه تیام کمی شیطنت به وجود آمده است. تیام قبل از اینکه از ایران برود ترجیحا اعلام کرد که دوست دارد باز هم فوتبالش را در استقلال ادامه دهد. هواداران هم دوست دارند که این بازیکن بماند. در آخرین مذاکراتی که مدیران باشگاه به ما اعلام کردند تیام گفته که مشکلی از بابت حضور در استقلال ندارد و بعد از گذراندن تعطیلات برای حضور دوباره در تیم مذاکره و ان‌شاءا... توافق نهایی حاصل خواهد شد.

قرعه‌کشی لیگ هم برگزار شد. نظرتان درباره این برنامه‌ریزی چیست؟
به هر حال فرقی نمی‌کند که با کدام تیم در ابتدا بازی کنیم. در لیگ 16 تیمی باید با همه تیم‌ها یک بار بازی کنیم. فقط تنها چیزی که خیلی مهم است این است که تیمی می‌تواند قهرمانی را به دست بیاورد که در همان ابتدای فصل امتیازات را جمع‌آوری کند.

چه بازیکنان دیگری قرار است جذب استقلال شوند؟
نمی‌توانم اسامی بازیکنان را به شما اعلام کنم. فقط اطمینان خاطر می‌دهم که با بازیکنان خوبی مذاکرات صورت گرفته و استقلال فصل آینده مدعی اصلی قهرمانی خواهد بود. چیزی که برایم خیلی جالب بود این بود که شفر در این مدت لیگ را با دقت زیر نظر گرفته بود چون اکثر بازیکنانی که خواهان جذب آنها شده همگی فصل گذشته عملکرد خوبی داشتند.

به فاصله دو هفته مانده تا جام‌جهانی به نظرتان وریا غفوری در این تورنمنت حضور خواهد داشت؟
پیش‌بینی من این است که این اتفاق بیفتد و کی‌روش بالاخره راضی شود که وریا در تیم‌ملی حضور داشته باشد چون قطعا این بازیکن کمک‌حال تیم‌ملی در جام‌جهانی خواهد بود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-06-06 23:26

افزودن دیدگاه جدید