کد مطلب: 

213995

بهترین پندی که جرج کلونی در عمرش شنید

جرج کلونی از پل نیومن و گریگوری پک به عنوان تاثیرگذارترین بازیگران بر زندگی حرفه‌ای خود نام برد و از بهترین پندی گفت که در زندگی شنیده است.
بهترین پندی که جرج کلونی در عمرش شنید

به گزارش خبرآنلاین، جرج کلونی بازیگر، تهیه‌کننده و کارگردان نامدار هالیوود پنجشنبه ۷ ژوئن جایزه یک عمر دستاورد هنری بنیاد فیلم آمریکا را به کلکسیون افتخاراتش خواهد افزود. او پیش از دریافت این جایزه نگاهی به گذشته و افرادی انداخته است که بر موفقیت او تاثیرگذار بودند.

کلونی در گفتگویی کوتاه از فیلم «بتمن و رابین» به عنوان تاثیرگذارترین فیلم بر حرفه خود نام می‌برد: «شوخی نمی‌کنم. تا زمان ساخت آن فیلم من بازیگری بودم که دنبال فیلم می‌گشتم. پس از شکست هنری آن فیلم دریافتم که باید کنترل فیلم‌هایی را که بازی می‌کنم در دست داشته باشم. پس از آن در سه فیلم «خارج از دید»، «ای برادر، کجایی» و «سه پادشاه» را بازی کردم.»

او در بخش دیگری از این گفتگو از پل نیومن و گریگوری پک به عنوان بازیگرانی نام می‌برد که بیشترین تاثیر را بر کار او داشتند. کلونی می‌گوید: «من هر دو را می‌شناختم. آن‌ها هم بازیگران محبوب من بودند هم انسان‌های بزرگی بودند.»

کلونی که هفت بار برای دریافت جایزه اسکار نامزد شده و یک بار برای بازی در فیلم «سیریانا» اسکار بهترین بازیگر مرد نقش مکمل را دریافت کرده است، تمایلی به تماشای فیلم‌های خود ندارد و باور دارد که با تماشای آن‌ها همیشه ایرادی در کارش پیدا خواهد کرد.

بازیگر «مایکل کلیتون‌» درباره بهترین پندی که در عمرش شنیده است، گفت: «عمویم بهترین پند زندگی را به من داد. او به من گفت جوری زندگی نکن که در ۶۵ سالگی از خواب بیدار شوی و بگویی: «می‌دانی دوست داشتم چه کارهایی در زندگی انجام دهم؟» عمویم چند سال پس از آن با حسرت‌های بسیاری از دنیا رفت. بزرگترین حسرتش این بود که در زندگی دنبال رویاهایش نرفته است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-06-06 14:20

افزودن دیدگاه جدید