کد مطلب: 

213731

واکنش جمشید مشایخی به شایعات/بر شرکت در افطار رییس‌جمهور تاکید دارم

جمشید مشایخی اعلام کرد که دست‌خط منتشر شده درباره هنرمندان تحریم‌کننده مراسم افطار رییس جمهور متعلق به خودش بوده است و معتقد است که باید در این مراسم افطار شرکت کرد.
واکنش جمشید مشایخی به شایعات/بر شرکت در افطار رییس‌جمهور تاکید دارم

به گزارش خبرآنلاین، جمشید مشایخی که روز گذشته با دست‌خطی بازیگران را به وحدت و همدلی و حضور در افطار رئیس‌جمهور ترغیب کرده بود امروز بر این مهم تاکید کرد و افزود: امروز برخی از رسانه‌ها از تکذیب این دست‌خط خبر داده‌اند در حالیکه بنده معتقدم باید در شرایط حساس امروز در این مراسم شرکت کرد.

او با تکذیب مطالب برخی از رسانه ها مبنی بر صحت نداشتن این دست‌خط تاکید کرد: دست‌خطی که دیروز مبنی بر حضور بنده در افطاری رئیس جمهور و در عین حال دعوت بازیگران به وحدت و همدلی در این شرایط از بنده منتشر شده کاملا صحیح است و بنده همچنان معتقدم باید در این مراسم حضور داشت.

روز گذشته جمشید مشایخی بازیگر پیشکسوت سینمای ایران در دست‌خطی به تصمیم برخی از هنرمندان برای حضور نیافتن در مراسم افطار حسن روحانی رییس جمهور واکنش نشان داده بود.

امروز برخی از رسانه ها به تکذیب این خبر پرداخته اند و این دستخط را متعلق به این هنرمند ندانستند. درحالیکه جمشید مشایخی این امر را تکذیب و همچنان بر اظهارات خود در دستخط منتشر شده اصرار ورزید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-05-30 23:34

افزودن دیدگاه جدید