کد مطلب: 

213367

شکنجه وحشتناک پسر بچه 7 ساله تهرانی توسط 3 کارگر افغانی

3 مرد افغان در اقدامی شیطانی پسر بچه 7 ساله را در شرق تهران هدف آزار و اذیت قرار دادند.
شکنجه وحشتناک پسر بچه 7 ساله تهرانی توسط 3 کارگر افغانی

به گزارش رکنا، صبح یکشنبه خانواده ای با حضور در دادگاه کیفری یک استان تهران از ماجرای گرفتار شدن فرزندشان در دام شیطانی 3 مرد افغان خبر دادند.

خانواده پسر 7 ساله در نخستین مرحله تحقیقات اعلام کردند که پسرشان برای رفتن به خانه یکی از بستگانش از خانه خارج شده که در میان راه مرد افغان جلوی راه وی را گرفته و پس از فریبکاری پسرشان را به داخل ساختمان نیمه کاره کشانده است.

در ادامه مشخص شد که مرد افغان همراه 2 مرد دیگر در ساختمان نیمه کاره پسر 7 ساله را هدف آزار و اذیت قرار داده و سپس او با تهدید رها کرده اند.

بدین ترتیب تیمی از ماموران پلیس پایتخت با شناسایی خانه نیمه کاره در منطقه تهرانپارس موفق به دستگیری 3 مرد افغان شدند و متهمان نیز وقتی پیش روی قاضی پرونده قرار گرفتند به اقدام شوم خود اعتراف کردند.

قاضی ملکی از شعبه دوازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران ابتدا با اعلام یک هشدار نسبت به این خبر گفت: این هشدار را به خانواده ها نسبت به مراقبت از فرزندان خود می دهم که اگر در همسایگی خودشان و کوچه آنها ساختمان هایی در حال احداث می باشد که کارگرهای افغانی و مجرد در آنجا مشغولند و همانجا نیز سکونت دارند بیشتر از کودکان خود مراقبت کنند.

این قاضی در علت و چرایی ماجرا افزود: از جهت اینکه آنها همسایگان را نمی شناسند و همسایه ها نیز شناختی نسبت به آنها ندارند.

وی ادامه داد: این پرونده در یکی از مناطق تهران به دادگاه کیفری یک استان تهران ارجاع شد که پسر 7 ساله ای که قصد رفتن به خانه بستگانش را در نزیکی خانه شان داشت در بین راه خانه در دام مردان افغان هدف تجاوز قرار گرفته است.

قاضی شعبه دوازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران گفت: ساختمان نیمه کاره در بین مسیر وجود داشته است، سه کارگر نوجوان افغانی این کودک را به بهانه ای به داخل ساختمان در حال احداث کشانده و به او تعرض کرده اند که در تحقیقات پسر 7 ساله عنوان کرده که متهمان قصد داشتند ادرار خود را نیز به وی بخورانند.

قاضی شعبه دوازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران در انتها هشدار داد: لذا مردم باید به آسیب های اخلاقی چنین ساختمان های در حال احداث توجه داشته باشند و علاوه بر آلودگی صوتی و ترافیکی، مهمتر از همه به آسیب های اجتماعی و اخلاقی آن توجه داشته باشند که به وجود می آید. بعضا متهم ها چون افغانی بوده اند موفق به فرار شده اند در حالیکه دسترسی به چنین افرادی نیز راحت نیست. لذا باید تا پایان احداث ساختمان ها و سکونت افراد در آنجا مراقبت بیشتر از گذشته نسبت به فرزندان خود داشته باشند. بنا به این گزارش، متهمان برای تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس قرار دارند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-05-25 21:07

افزودن دیدگاه جدید