کد مطلب: 

213046

جزئیات سریال "ارباب حلقه‌ها" منتشر شد

"ارباب حلقه‌ها" در 5 فصل تولید می‌شود و تمرکز فصل اول روی شخصیت آراگورن خواهد بود.
جزئیات سریال "ارباب حلقه‌ها" منتشر شد

به گزارش سینما گیمفا، اصل نخست سریال بسیار پرهزینه‌ "ارباب حلقه‌ها" ممکن است بر روی ایام جوانی شخصیت آراگورن تمرکز داشته باشد. شکی وجود ندارد که آراگورن یکی از مهم‌ترین و محبوب‌ترین شخصیت‌های کتاب‌ها و فیلم‌های ارباب حلقه‌ها است. شخصیتی که ویگو مورتنسن در سری فیلم‌های ارباب حلقه‌ها نقش او را ایفا کرده بود. با توجه به محبوبیت و گذشته‌ داستانی شخصیت آراگورن، چنین اتفاقی شاید منطقی هم باشد.

به تازگی سایت TheOneRing.Net که یک منبع قدیمی و قابل اعتماد مربوط به سرزمین میانه است، گزارشی داده که در آن اعلام کرده فصل اول این سریال بر روی جوانی‌های شخصیت آراگورن تمرکز دارد. این منبع در توییتر خود نوشت: ما از طریق چند منبع مختلف تایید می‌کنیم که فصل اول سریال میلیارد دلاری جدید ارباب حلقه‌ها آمازون بر روی جوانی شخصیت آراگورن متمرکز شده است.

در سه‌گانه ارباب‌حلقه‌ها ساخته‌ پیتر جکسون، ویگو نقش شخصیت آراگورن را ایفا کرده بود. حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که در سریال ارباب حلقه‌ها چه بازیگر این نقش را ایفا خواهد کرد.

شخصیت آراگورن در کتاب‌های نوشته شده توسط جی‌. آر. آر. تالکین و همچنین فیلم‌های سینمایی ساخته شده توسط جکسون، وارث ایزیلدور و وارث برحق تاج و تخت آرنور و گاندور است. هرچند او در دوران نوجوانی و اوایل جوانی‌ خود از این مسئله آگاه نبوده و زمانی که بزرگ‌تر می‌شود این حقیقت را درمی‌یابد. در وقایع فیلم‌ ارباب‌حلقه، آراگورن حدود ۸۷ سال داشت. با این حال، آراگورنی که احتمالاً قرار است در سریال آمازون حضور داشته باشد، بسیار جوان‌تر خواهد بود.

آمازون تاکنون اعلام کرده است که خرج این پروژه بسیار زیاد خواهد بود و همچنین تا به این لحظه این سریال برای پنج فصل تایید شده است. اگر در نظر بگیریم که فصل اول در مورد آراگورن جوان است، باز هم جای سوال دارد که قرار است فصل‌های آینده را با چه داستان‌هایی پوشش دهند.

هنوز عوامل سازنده این پروژه بزرگ مشخص نشده است. با این حال در گزارش‌های گذشته خبر خوشحال کننده این بود که آمازون در حال تلاش است تا پیتر جکسون را به نوعی در این پروژه مشغول کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-05-18 23:03

افزودن دیدگاه جدید