کد مطلب: 

212837

آمیتا باچان 102 ساله شد

آمیتا باچان و ریشی‌کاپور بعداز 35سال همبازی شدند.
آمیتا باچان 102 ساله شد

به گزارش سیتنا، منتقدان سینمایی از فیلم تازه آمیتاب باچان استقبال بالایی کردند. «102 سالگی آخر راه نیست» باچان را در قالب یک پیرمرد 102 ساله به تصویر کشیده است. ریشی کاپور در این کمدی درام خانوادگی، نقش پسر 75 ساله باچان را به عهده دارد. فروش فیلم در سه روز اول نمایش، 27 کرور بوده است. با توجه به هزینه 30 کروری تولید فیلم، می‌توان امیدوار بود طی هفته آینده، رقم فروش آن از این رقم گذشته و لقب یک کار موفق و پرفروش را بگیرد.

اومش شوکلا کارگردان فیلم می‌گوید: «به مجرد آن‌که داستان فیلم را برای باچان و کاپور تعریف کردم، شیفته آن شدند.» داستان فیلم درباره روابط پدر و فرزندی و تفاوت دیدگاه‌های آنان است. در حالی که پدر سرشار از انرژی و عشق به زندگی است، پسر احساس می‌کند پیر شده و وقت مردنش است.

فیلمنامه فیلم براساس داستان یک نمایش موفق صحنه‌ای گوجراتی نوشته شده است. برخی از منتقدان به حال و هوای نیمه‌تئاتری فیلم اشاره کرده‌اند اما همین گروه از حس و حال خوبی که در فیلم وجود دارد، ابراز رضایت کرده‌اند. آنها می‌گویند حضور یک پیرمرد کهنسال که قلب یک جوان 25 ساله را دارد، پیام خوب ومثبتی به عموم تماشاگران می‌دهد.

از سال 1983، این اولین بار است که آمیتا باچان و ریشی کاپور در یک فیلم مشترک سینمایی با یکدیگر همبازی می‌شوند. چهار فیلم قبلی آنها «بعضی‌وقت‌ها» «عامر، اکبر، آنتونی» ، «باربر ـ کولی» و «اعجوبه» فروش بالایی در جدول گیشه نمایش سینماهای هند داشته‌اند. نکته جالب در رابطه با فیلم «102سالگی آخر راه نیست» این است که این فیلم برخلاف عموم محصولات بالیوودی، هیچ بازیگر زنی را در یکی از نقش‌های اصلی ندارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-05-13 19:51

افزودن دیدگاه جدید