کد مطلب: 

212575

جپاروف: باز هم با استقلال جام می‌خواهم

سرور جپاروف در خصوص رویارویی ایران و ازبکستان در جام ملت‌های آسیا گفت: دوست دارم در فینال آسیا با ایران دیدار کنیم.
جپاروف: باز هم با استقلال جام می‌خواهم

به گزارش سیتنا، سرور جپاروف که برای حضور در مراسم قرعه‌کشی مسابقات جام ملت‌های آسیا راهی دبی شده بود در بازگشت به تهران با خبرورزشی از جشن قهرمانی استقلال در خرمشهر و همگروهی ازبکستان با ژاپن در جام ملت‌های آسیا حرف زد.

* بالاخره در ایران هم جام گرفتی؟

خیلی از این بابت خوشحالم. نمی‌خواستم رکوردم خراب شود. در هر کشوری بازی کرده‌ام با تیم‌های باشگاهی حداقل یک جام گرفته‌ام و دوست داشتم در ایران هم این اتفاق برایم بیفتد تا رکوردم از بین نرود.

* فینال چطور بود؟

می‌دانستیم یک بازی سخت داریم و همین هم شد. خونه‌به‌خونه لیگ یکی بود ولی خیلی باانگیزه و پرتحرک ظاهر شد. برد یک بر صفر ما نشان می‌دهد آنها خیلی خوب برابر استقلال مقاومت کردند. انصافاً تیم خوبی بودند و اگر مهدی رحمتی در چند صحنه واکنش‌های عالی نداشت کار گره می‌خورد و ممکن بود بازی به وقت اضافه و ضربات پنالتی بکشد.

* در جشن با پرچم کشورت روی سکو رفتی؟

این عادت من است. در عربستان و کره‌جنوبی و هر جا باشم با پرچم کشورم روی سکو می‌روم. من نماینده یک کشور روی سکوی قهرمانی استقلال بودم.

* از شلوغی جشن حرفی نمی‌زنی؟

به هر حال این به من ارتباط پیدا نمی‌کند ولی خب بهتر بود ما با نظم بیشتری روی سکو می‌رفتیم و راحت‌تر زمین را ترک می‌کردیم.

* کاپ قهرمانی‌‌تان هم برای دقایقی ربوده شده بود؟

بله! من بعد از اینکه این اتفاق رخ داد متوجه شدم.

* ورود جیمی‌جامپ‌ها چطور بود؟

(خنده) خیلی زیاد آمدند. معمولاً یک بار در بازی این اتفاق رخ می‌دهد ولی ما هر بار متوجه می‌شدیم یک نفر دیگر آمده است. به هر حال تیم استقلال در ایران خیلی پرطرفدار است و این مسائل برای استقلال طبیعی به نظر می‌رسد.

* روی سکو خیلی خوشحال به نظر می‌رسیدی.

همیشه دنبال قهرمانی هستم و قبل از بازی هم به خبرورزشی گفته بودم باید در استقلال جام بگیرم. امسال سال استقلال است و ما در آسیا هم باید جام بگیریم.

* درباره مراسم قرعه‌کشی جام ملت‌های آسیا 2019 حرفی نمی‌زنی؟

باعث افتخارم بود که به نمایندگی از کشورم در این مراسم حضور داشتم.

* در این جام هم حضور خواهی داشت؟

بله! اما قطعاً این آخرین تورنمنت رسمی‌ای است که من با تیم ملی می‌توانم در آن شرکت کنم. دوست دارم در این دور با قهرمانی به کارم پایان بدهم و از تیم ملی خداحافظی کنم.

* می‌خواهی خداحافظی کنی؟

فکر می‌کنم این اتفاق خوبی باشد. من عناوین مهم و افتخارات زیادی در تیم ملی داشته‌ام و دوست دارم این بار کارم با قهرمانی به پایان برسد.

* در دیدار دوستانه تیم ملی ازبکستان با ایران هم بازی می‌کنی؟

خب چون در آن برهه در تهران هستم به احتمال زیاد این اتفاق می‌افتد. البته بستگی به نظر سرمربی تیم ملی‌مان دارد. ما 15 می ‌(25 اردیبهشت) بازی برگشت با ذوب‌آهن را در تهران داریم و بعد من می‌توانم برای مسابقه 19 می ‌به اردوی تیم ملی ازبکستان در تهران ملحق شوم.

* با علی دایی هم دیداری داشتی؟

بله! او واقعاً یک جنتلمن و باعث افتخار قاره آسیاست.

* از گروه‌بندی ازبکستان و همگروهی با ژاپن حرفی نمی‌زنی؟

گروه ما (گروه F: ژاپن، ازبکستان، عمان، ترکمنستان) نه سخت است نه آسان. می‌توانیم برای صدرنشینی در گروه‌مان امیدوار باشیم.

* درباره گروهی که ایران در آن قرار گرفت چطور؟

عراق جدی‌ترین حریف شماست ولی یمن و ویتنام نمی‌توانند خطری برای ایران داشته باشند. البته فکر می‌کنم آنها بدشانسی آوردند که با ایران همگروه شدند چون ایران تیم فوق‌‌العاده‌ای دارد. دوست دارم با ایران به فینال برسیم ولی ما قهرمان شویم.

* درباره بازی با ذوب‌آهن حرفی نمی‌زنی؟

قطعاً بازی سختی داریم. البته اتفاق بد این بود که مامه را از دست دادیم ولی خب ما بازیکنان زیادی داریم که می‌توانند در این بازی جایگزین او شوند. ذوب‌آهن تیم خوبی است ولی ما هم در اصفهان و هم در تهران فقط به برد مقابل این تیم فکر می‌کنیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-05-06 23:49

افزودن دیدگاه جدید