کد مطلب: 

212546

لطیفه‌های نیم میلیون تومانی آقای کمدین!

قیمت بلیت‌های یک اجرای کمدی از ۴٠‌هزار تومان آغاز شده و درنهایت به بلیت‌های ۲۰۰، ۲۵۰ و حتی ۳۰۰‌هزار تومانی ردیف‌های جلو ختم می‌شود.
لطیفه‌های نیم میلیون تومانی آقای کمدین!

به گزارش روزنامه شهروند، تالار وزارت کشور این روزها میزبان کنسرت خنده حسن ریوندی است. کمدین، شومن، مقلد صدا و یا هر چیز دیگری که شما بنامیدش؛ که تمام متر و معیار و رکوردهای برنامه‌های این چنینی را رد کرده و به دستاوردهایی رسیده که بیا و ببین!

سال گذشته یکی از مهمترین خبرگزاری‌های این دیار خبری داد که بعد از گذشت یک‌سال هنوز هم نمی‌شود هضمش کرد. آن خبرگزاری معتبر از بلیت‌های ٣٠٠‌ هزار تومانی کنسرت خنده یکی از ستارگان دنیای مجازی خبر داده بود. ستاره‌ای به نام حسن ریوندی؛ که درحالی بلیت‌های ٢۵٠ و ٣٠٠‌ هزار تومانی برای کنسرتش فروخته بود که تا آن زمان گران‌ترین بلیت‌هایی که در کنسرت‌های ایران به فروش رفته بود، بلیت‌های کنسرت کیتارو آهنگساز جهانی مطرح ژاپنی بود که مرغوب‌ترین ردیف‌هایش به قیمت ۱۹۵‌ هزار تومان فروخته شده بود.

حالا کسانی که این عصرها از مقابل تالار وزارت کشور می‌گذرند خبر می‌دهند که جدیدترین کنسرت‌های خنده این چهره که از رسانه‌های مجازی رشد کرده، حتی شلوغ‌تر از کنسرت‌های‌ سال گذشته‌اش شده است. کنسرت‌هایی که به گفته سایت ایران کنسرت، قیمت بلیت‌هایش از ۴٠‌ هزار تومان آغاز شده و درنهایت به بلیت‌های ۲۰۰، ۲۵۰ و حتی ۳۰۰‌ هزار تومانی ردیف‌های جلو ختم می‌شود و این یعنی در این شهر کسانی هستند که ٣٠٠‌ هزار تومان می‌دهند تا یک ساعت به جوک‌های ریوندی بخندند‍ و به طور متوسط درآمد نیم‌میلیارد تومانی به جیب برگزارکنندگان کنسرت خنده بریزند.

واکنش ریوندی به قیمت بلیت اجراها

در پاسخ به کسانی که قیمت بلیت کنسرت خنده را بالا می‌دانند؛ حسن ریوندی مواردی چون افزایش هزینه‌های برگزاری کنسرت و تبلیغات گران را جزو دلایل گرانی بلیت این برنامه زنده می‌داند. اما ادامه حرف‌های او بامزه است: خیلی‌ها به من می‌گویند که خوش به حالت که درآمد سرشاری داری. من از این حرف‌ها تعجب می‌کنم. بارها گفته‌ام درحالی‌که یک تاجر با یک تلفن میلیاردها تومان پول جابه‌جا می‌کند یا یک پزشک جراح در ماه حدود ٨٠٠‌ میلیون تومان درآمد دارد؛ این ارقام کجایش زیاد است؟ ببینید همتاهای من در آمریکا و‌ اروپا سالی ٣۵‌ میلیون دلار درآمد دارند. قیمت شادی چقدر است؟ یک‌بار پس از اجرای برنامه دیدم شخصی که افسردگی شدید داشته، نیم ساعت سر اجرای من قهقهه زده است و پزشکش گفت نیم‌ساعت خنده او برابر با سه سال مراقبت ویژه است. من می‌خواهم بیماری‌های روان را از مردم دور کنم تا بتوانم سلامت جسم و روح را هدیه دهم و این برای من مثل عبادت می‌ماند.

میهمانان ویژه حسن ریوندی

درباره کنسرت‌های خنده نکته مهم این‌ است که علاوه بر مردم عادی قشر خاصی با ادعاهای روشنفکری نیز از این کنسرت‌ها استقبال می‌کنند. صفحه شخصی ریوندی پر است از عکس‌های هنرمندانی که در کنسرت‌های خنده حضور یافته و خوب هم خندیده‌اند. شاهد این مثال عکس‌های پرشمار سوپراستارهایی چون امین حیایی، محمدرضا گلزار، الناز شاکردوست، رامبد جوان، سیامک انصاری، محمد اصفهانی، احمد پورمخبر، هرمز شجاعی‌مهر و... است که در کنسرت خنده حسن ریوندی یک‌ساعت‌ونیم خندیده‌اند. اکبر عبدی، پوریا پورسرخ، نرگس محمدی، لیلا بلوکات و نسرین مقانلو هم میهمان ویژه این کنسرت بوده‌اند...

مقایسه قیمت بلیت این برنامه با کنسرت‌های موسیقی

کنسرت خنده ٢۵٠ و ٣٠٠‌هزار تومان

نمایش الیورتوئیست ۴٠‌هزار تا ٩٠‌هزار تومان

کنسرت نمایش سی ٢۵‌هزار تا ١٩٠‌هزار تومان

کنسرت سالار عقیلی ٣۵ تا ١۵٠‌هزار تومان

کنسرت علیرضا قربانی ٣٠ تا ١۵٠‌هزار تومان

کنسرت رضا یزدانی ٣۵ تا ١۵٠‌هزار تومان

کنسرت سیمین غانم ۴٠ تا ١٠٠‌هزار تومان

کنسرت حسین علیزاده ۴٠ تا ١٠٠‌هزار تومان

ارکستر سمفونیک تهران به رهبری شهرداد روحانی ۴٠ تا ١٠٠‌هزار تومان

کنسرت شهرام و حافظ ناظری ٣٠ تا ١٣٠‌هزار تومان سیرک بین‌المللی ایران پرتقال ٢۵ تا ۴٠‌هزار تومان.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-05-06 09:48

افزودن دیدگاه جدید